wat doen jullie met te kleine kleding en schoenen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door elsie22, 13 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Kleding van de oudste die ik nog mooi vind bewaar ik voor de 2e. Voor de rest gaat er veel op mp.
    Schoenen bewaar ik niet, zo nooit schoenen gedragen door een ander weer gebruiken, erg slecht voor de voetjes.

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Alle dingen die kapot/vies/niet meer mooi zijn gooi ik weg, de rest ligt om zolder (geen idee waarom eigenlijk, maar wegdoen kan ik gewoon (nog) niet).

3. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    een gedeelte verkoop ik
    een gedeelte wordt uitgezocht door vriendin en schoonzus
    en de rest gaat naar de voedselbank

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik heb laatst veel aan een vriendin gegeven die alleen is met 2 kinderen en het niet breed heeft. zet ook wel wat dingen op marktplaats en soms breng ik het weg naar een tweedehands kleding winkel.

heb alle kleinste kleertjes van sam bewaard en de mooiste dingen van daarna ook, zit nu nog in bakken maar denk er over dat ik vacuumzakken te doen omdat we niet super veel ruimte hebben.

5. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Een kennisje van ons had met haar trouwen een prachtig geschilderd mdfplaat gekregen van haar ouders met haar eerste schoentje tot het laatste schoentje van de basisschool.
    13 schoentjes van klein (1977) naar groot naast elkaar op dat bord geplakt/geschroefd.
    Een waar kunstwerk, echt waar!

6. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Hoe leuk!!

Hier wat nog goed is verkoop ik op MP..Wat afgedragen, vlekken of gaten in de kliko. De rest in zakken voor naar de arme kinderen..

7. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik bewaar alles, ik weet nog niet wat baby2 wordt. Een deel is wel naar het zoontje van mijn nichtje geweest en inmiddels weer terug. Ook een vriendin heeft er al van geprofiteerd, en aan bijgedragen dus ik heb VEEL kleding van 50 tot 92 :)
    Als de 2e het niet meer past ga ik een paar dingen bewaren die sentimentele waarde hebben en de rest geef ik denk ik weg.

8. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Merkkleding of speciale kleding waar ik netjes voor een eventuele 2e. Rest dat nog prima ronde mee kan gaan naar me vriendin voor haar zoontje of in de verzamelbakken van leger des heils of ander goed doel.

Deel Deze Pagina