Uit eten en een kado.. Weet alleen echt niet wat ik voor hem moet kopen.. Heb me eigen kado wel alvast uitgezocht
Ik heb hem een kaart gestuurd (van mij en kleine man samen) en daarin gezet dat we een keer uiteten gaan en kleine man dan bij opa en oma slaapt zodat hij heerlijk kan uitslapen..... Wanneer dat gaat worden..... nog geen idee!!!
ik ga samen met de kindjes vriend/papa ophalen (waarschijnlijk op schiphol, ligt eraan hoe fit ik ben) hij komt dan thuis van 8weken varen ik geef hem al maanden hints dat dat wel een mooie dag is om me ten huwelijk te vragen (haha, hem kennende moet ik er niet op rekenen)
We gaan naar de open dag van de basisschool hier. Eens kijken hoe het er op een schooldag aan toe gaat. En daarna klussen inhuis
Niets! Het zegt me niks. Eerder vond ik het altijd spannend & leuk om een kaartje te kopen voor de jongen voor ik verliefd op was haha.
Niks...ik moet werken en uit mijn werk gelijk de meiden naar dansen brengen en daarna zit ik uitgeput op de bank. Man heeft gewoon revalidatie en kookt. Zoals altijd dus haha...
Niks..ik deed altijd wel een kaart met cadeautje maar kreeg nooit iets terug. Nu doe ik ook niks meer,het houdt een keer op.
Daar doen wij niks aan. Althans dat is het voornemen. Meestal koop ik wel iets kleins voor mijn man en maken we het s'avonds gewoon gezellig.
Niks, grootste bullshit die er bestaat. Ik zeg liever op heel veel andere momenten van het jaa spontaan tegen mijn man dat ik van hem houd... Zaten vorig jaar rond Valentijnsdag in de VS. Wat een gekkenhuis is het daar, al dat commerciƫle gedoe er omheen.... Heb een leuk kaartje uitgezocht voor de opa's en oma's en die namens de kinderen verstuurd. Maar het kan me eigenlijk volledig gestolen worden
We gaan met zn 3-en sochtends naar Ballorig na het uitpakken van de cadeaus en misschien ergens nog een taartje eten. De dag zal meer om ons zoontje gaan dan om ons.. Wat grappig, wij vieren de tweede verjaardag van ons zoontje! Gefeliciteerd alvast, tis een mooie dag he?