M´n dochtertje is nu 2 maanden en ik wil haar graag in de BabyBjorn draagzak dragen, en op een dag zoals vandaag met een stralend zonnetje is het geen probleem qua kleding. Maar zoals gister was het erg fris, graad of 15 en ook redelijk wat wind. Mijn grote vraag is dus voor dagen zoals gister als het nog fris is, is een gewoon broekje dan niet veel te koud? : In een kinderwagen ligt ze onder een deken, in de Maxi Cosi in de voetenzak en in m´n Lodger-draagzak zitten haar voetjes ook helemaal warm ingewikkeld, maar in een BabyBjorn is er dus niks en bungelen de beentjes los buiten. Mij lijkt een gewoon broekje veel te koud. Als ik zelf in een trainingsbroek met sporten buiten ben op een dag als gister waait de wind gewoon door de broek heen en vind ik het superfris Laat staan voor een klein hummeltje... Iemand tips of ervaringen? Alvast bedankt! Groetjes, Lizz
Is idd een goede oplossing. Ik deed altijd lange kniekousen aan. (Ik ga een jongetje geen maillot aan doen.. Ik heb zo mijn principes... ) En dan zijn broek in de kousen anders kroop die broek weer omhoog... Het was altijd wat met die Babybjorn... O ja, ik gaf Jelle vaak een gevoerde broek aan.
Thanks voor de tip! Ik denk dat dat wel een goeie is, want veel andere opties zijn er ook niet. Ik ga snel eens op pad voor maillots! (Heb wel al een maillot in de kast, maar die is pas voor over een aantal maanden, als ik echt een jurkje met maillot aan wil doen, nu vind ik losse kleding zo lekker omdat ze nog zo klein is). Oh dat idee neem ik ook mee, thanks! Kniekousen lijkt me ook handig, voor als een maillot wat minder zit onder bepaalde broekjes of als het van dat ´tussenin´ weer is, waarbij een maillot te warm is en zonder iets te fris. Thanks meiden