Wat doen jullie met...

Discussie in 'De lounge' gestart door BuffySummers, 26 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

sidmick ja juist... ik heb nu de winterjas van mijn zoontje te koop staan, daar heb ik zelf nog geen jaar geleden ruim 400,- voor betaald... haha ik zie niemand zo'n jas in zo'n bak gooien hoor..

2. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Lovely heb je een link van die jas?? En welke maat is dat?

3. Skye

Skye Niet meer actief

Hier nog helemaal niks weggegooid of verkocht! Ik ga binnenkort maar eens kledingpakketjes maken en dan op marktplaats zetten! Verkoop ik ze niet......dan bewaar ik ze gewoon! Ik kan het gewoon nog niet weggooien. Vind ik gewoon doodzonde!

4. LovelyDK

5. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Heb je nog wat van Burberry maat 80 of 86?? Ralph Lauren??

6. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Prachtige jas!! Maar voor een jas geef ik ook niet zoveel uit..

7. LovelyDK

Jannn ik heb geloof ik wel wat Burberry en RL maar dat zou ik voor je uit moeten zoeken... Dat laat ik je weten oke?

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @lovelyDK het ziet er ook nog goed uit dus dat zou ik ook nooit doen.
    De merken die ik heb vind ik het al zonde om zo weg te doen dus laat staan de bedragen die jij betaald..

Wat vraag jij voor die kleertjes nu want ik zie alleen bieden staan.

9. LovelyDK

Ja die jas heb ik op bieden vanaf 200,- gedaan, en de D&G vanaf 150,- maar daar kan nog wel wat vanaf... misschien dom.

Verder is het gewoon bieden en dan zie ik wel :)

10. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Lovely: Ja leuk!! Kijk maar is een keer. Stuur me dan maar een pb..

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Waarom huur je niet een keer een kraampje op een tweedehands beurs ofzo ( desnoods samen met een vriendin ). Mensen kopen het toch sneller als ze het zelf even kunnen zien of voelen.

12. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik snap het op zich wel maar het ging ook over op welke manier het werd gezegd ;) .. Bedoelde het niet lullig ofzo ...

Stel dat je het net als TS niet makkelijk meer verkocht krijg dan zie ik het punt niet dat het dan niet in die bak zou kunnen gaan .. snap je ?

13. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    Ik denk dat ik ga wachten tot ik een mooie verzameling heb, en dan een keer leuk op een markt ga staan.
    Is nog gezellig ook :D

14. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Is er in jou omgeving geen 2ehandswinkel, waar je je kleertjes in kunt brengen?

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    2e handswinkel zit hier denk ik wel maar die geven er helemaal weinig voor..mijn moeder doet dat erg vaak bij haar woonplaats.

16. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik bewaar alles!!! zoiezo kleine kleding alles en van grotere kleding als het nog netjes is zeg maar (kapot of vies ofzo gooi ik gewoon weg) verder gaat alles hier in dozen voor eventueel vrienden die in nood zitten of een derde kindje...

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    chantal ik denk dat lovelydk het wel verkocht krijgt alleen (nog) niet voor die prijs die ze wil. Daar is niet zo een grote markt voor...

lovely als je die jas nog voor 50 euro wegdoet dan weet ik er wel iemand voor ;)

18. LovelyDK

Debby ik hou het in gedachten ;)

19. LovelyDK

Debby overigens heb ik alleen voor die jasjes een richtprijs in gedachten.. Voor de rest niet eens zo erg eigenlijk...

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik zet merkkleding op marktplaats en de non-merk (Hema, H&M etc) staat nog op zolder, die gaan binnenkort allemaal in zo'n kledingbak.

Merkkleding vind ik ook zonde om in zo'n bak te doen, dus dat doe ik niet! ;)

Deel Deze Pagina