sidmick ja juist... ik heb nu de winterjas van mijn zoontje te koop staan, daar heb ik zelf nog geen jaar geleden ruim 400,- voor betaald... haha ik zie niemand zo'n jas in zo'n bak gooien hoor..
Hier nog helemaal niks weggegooid of verkocht! Ik ga binnenkort maar eens kledingpakketjes maken en dan op marktplaats zetten! Verkoop ik ze niet......dan bewaar ik ze gewoon! Ik kan het gewoon nog niet weggooien. Vind ik gewoon doodzonde!
jannn ik zal je een link van mp geven wacht... daar staan een paar dingetjes op maar ik heb nog ZO veel in tassen zitten... de jas is maat 86 (18-24mnd) Marktplaats.nl > Moncler Winterjas Marine - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86
Jannn ik heb geloof ik wel wat Burberry en RL maar dat zou ik voor je uit moeten zoeken... Dat laat ik je weten oke?
@lovelyDK het ziet er ook nog goed uit dus dat zou ik ook nooit doen. De merken die ik heb vind ik het al zonde om zo weg te doen dus laat staan de bedragen die jij betaald.. Wat vraag jij voor die kleertjes nu want ik zie alleen bieden staan.
Ja die jas heb ik op bieden vanaf 200,- gedaan, en de D&G vanaf 150,- maar daar kan nog wel wat vanaf... misschien dom. Verder is het gewoon bieden en dan zie ik wel
Waarom huur je niet een keer een kraampje op een tweedehands beurs ofzo ( desnoods samen met een vriendin ). Mensen kopen het toch sneller als ze het zelf even kunnen zien of voelen.
Ik snap het op zich wel maar het ging ook over op welke manier het werd gezegd .. Bedoelde het niet lullig ofzo ... Stel dat je het net als TS niet makkelijk meer verkocht krijg dan zie ik het punt niet dat het dan niet in die bak zou kunnen gaan .. snap je ?
Ik denk dat ik ga wachten tot ik een mooie verzameling heb, en dan een keer leuk op een markt ga staan. Is nog gezellig ook
2e handswinkel zit hier denk ik wel maar die geven er helemaal weinig voor..mijn moeder doet dat erg vaak bij haar woonplaats.
Ik bewaar alles!!! zoiezo kleine kleding alles en van grotere kleding als het nog netjes is zeg maar (kapot of vies ofzo gooi ik gewoon weg) verder gaat alles hier in dozen voor eventueel vrienden die in nood zitten of een derde kindje...
chantal ik denk dat lovelydk het wel verkocht krijgt alleen (nog) niet voor die prijs die ze wil. Daar is niet zo een grote markt voor... lovely als je die jas nog voor 50 euro wegdoet dan weet ik er wel iemand voor
Debby overigens heb ik alleen voor die jasjes een richtprijs in gedachten.. Voor de rest niet eens zo erg eigenlijk...
Ik zet merkkleding op marktplaats en de non-merk (Hema, H&M etc) staat nog op zolder, die gaan binnenkort allemaal in zo'n kledingbak. Merkkleding vind ik ook zonde om in zo'n bak te doen, dus dat doe ik niet!