Jeetje 200 euro voor een tweedehands jas.. Hij zal het best waard zijn, maar mensen op marktplaats komen misschien ook wel op rommelmarkten... Ik ook wel eens en ik heb ook vaak 'duurdere' merken, burberry jurkje bijvoorbeeld voor 5 euro ofzo Ik had een keer een nieuw D&G shirtje met kaartje er aan voor 1,50 Mensen weten soms niets of weinig van merken. Dus misschien zijn we gewoon 'verwend' met lage prijzen op rommelmarkten. Ik verkoop zelf ook vaak weer alles en dan vraag ik dus echt niet meer dan bijvoorbeeld 2 euro voor een vingino/mexx/etc broekje. Shirtjes doe ik vaak standaard een euro en dan zitten er ook gewoon leuke merkjes tussen. En dan nog blijft er altijd zat over. Oh en als iemand echt niet weet wat ie met z'n kleertjes moet... Grote pakketten voor heeeeel weinig zijn hier wel welkom Ik sta dus regelmatig op rommelmarkten en daarmee spaar ik voor mijn rijbewijs. Maar goed, dan moet je dus wel bedenken dat ik ook maar 1-2 euro voor mooie kleertjes kan vragen. Ik heb bijvoorbeeld wel eens een kledingpakket met meer dan 50 kledingstukken gekocht voor nog geen 20 euro, kijk dat is leuk, maar daar hebben jullie weer weinig aan
wow wat een prijzen komen er voorbij johhh daar zou ik liever lekker van op vakantie gaan ofzoiets haha.. ik zou ze gewoon lekker bewaren aliyah misschien komt er wel een tweede bij over tijdje... ik had ook bijna alles weg gedaan en bij ons nu ook een 2de meisje dus heel blij dat ik het bewaard heb haha...
Ik heb toch nog een shirtje verkocht en de rest ga ik idd lekker bewaren. Misschien als er nog een jongetje komt ooit..