Wat doen jullie naast je werk, als extra verdienste?

Discussie in 'De lounge' gestart door toerist18, 20 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Je verdient er niet super mee, maar ik heb ze 2 jaar geleden laten uitbetalen (toen wel meer als 4 sites...) toen had ik er 3 jaar over gedaan om in totaal 300 euro te ontvangen.
    Inmiddels bij Eurclix bijna 150 euro en bij Moneymiljonair 20 euro en zinngeld pas weer iets laten uitbetalen (weinig)
    Het is heeel veel kliktijd!

2. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ik schrijf sollicitatiebrieven en CV's voor anderen, hier krijg ik soms ook geld voor (is wel de insteek) verder ben ik begonnen met glasgraveren en dat wil ik ook iets commercieler gaan doen (ooit)..
    alleen heb ik niet zo veel tijd over eigenlijk...

3. cynt1985

cynt1985 Bekend lid

8 jul 2008
    719
    0
    0
    ik verkoop parfum verdien je ook best wel wat mee 3 euro als het goed is per flesje voor meer info pb

4. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik doe een poging om mijn huis en kledingkast opgeruimd te houden door overbodige spullen op Markplaats te verkopen maar dit zijn vaak periodes. Meestal heb ik geen zin in dat geleur.

Verder doe ik ook mee aan Nipo onderzoeken, krijg je bonnen voor (Bol, Blokker of Free Record shop). Dat kan ook aardig hard gaan.

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik verkoop parfum en make-up!! en doe mystery shoppen...ook erg leuk! voor info mail me maar!

6. Ik weet natuurlijk niet waar je het doet, maar ik vind dat GapBuster zo vreselijk slecht betaalt.. Tenzij je echt náást de McDonalds woont, maar anders loont dat echt totaal niet ;):(

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Niet als je bij wehkamp etc besteld online via hun.

8. Juul84

Juul84 Niet meer actief

Ik schrijf artikelen, wisselt een beetje wat je ermee verdient. Voordeel is wel dat ook al schrijf ik een paar maanden niks, mijn inkomsten wel doorlopen. Heb de afgelopen 3 maanden nauwelijks iets geschreven maar toch weer 120 euro verdiend.

9. mevrouwtje

mevrouwtje Bekend lid

11 feb 2011
    616
    66
    28
    NULL
    NULL
    Bij euroclix ontvang je mails met daarin een link waarop je moet klikken, daarmee verdien je (mails lees ik verder nooit)
    Dmv het invullen van enquetes, profielvragen ed verdien je extra.
    Als je iets wilt bestellen online dan kun je dit doen via de euroclixsite en krijg je korting welke via euroclix wordt uitgekeerd.

10. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Iemand die meedoet aan MoneyMiljonair; PB me je link (zodat je punten krijgt;))

Heb ooit meegedaan en 1x laten uitbetalen, daarna nooit meer gedaan. Maar wil dus weer beginnen..

11. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Een Pfaff 7570 maar die heb ik van m'n oma gekregen (die is overleden) en ik vind het juist mooi om zo verder te gaan, zou zij ook mooi hebben gevonden, want dat vond ze altijd al heel leuk.

12. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Als je niets anders dan namen kan borduren kun je het wel vergeten om wat bij te verdienen. Juist het aanbod aan patronen dat je hebt maakt of je succes hebt of niet.
    Ik heb een instapmodel Brother 190D en over de 250.000 patronen en zelfs ik heb het lastig om er wat mee bij te verdienen.

13. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Dat parfumverkopen lukt mij niet.. In mijn omgeving is echt niemand geinteresseerd.. :( Dus tegenwoordig koop ik alleen parfum voor mezelf en mijn man via hun, dat scheelt weer die dure flessen bij de Douglas.

14. Skye

Skye Niet meer actief

Ikzelf doe niks! Mijn mannetje geeft trompet-les, naast zijn normale baan!

15. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik verkoop Amy-lynn haar kleertjes op marktplaats
    afgelopen januari meer dan 220,00 euro opgeleverd

vind het gewoon leuk en is geen moeten
    koop er meestal weer nieuwe kleertjes voor haar van

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik doe mystery shoppen via de eigen site van mysteryshoppen dus niet wat hier boven al benoemd was...die parfum loopt met tijden goed en soms ook niet! dus niet dat je daar iedere maand echt mee verdiend zeg maar...

17. HOG

HOG Niet meer actief

Hoe kan je je aanmelden bij Nipo?

18. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Verkopen op MP en enquêtes van TNS-Nipo invullen.

19. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Tijdelijk niet... er is als sinds juni vorig jaar een stop.

20. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0

Vroeg ik mij ook al af...;)

Leuk dit topic.. :)

Deel Deze Pagina