Je verdient er niet super mee, maar ik heb ze 2 jaar geleden laten uitbetalen (toen wel meer als 4 sites...) toen had ik er 3 jaar over gedaan om in totaal 300 euro te ontvangen. Inmiddels bij Eurclix bijna 150 euro en bij Moneymiljonair 20 euro en zinngeld pas weer iets laten uitbetalen (weinig) Het is heeel veel kliktijd!
ik schrijf sollicitatiebrieven en CV's voor anderen, hier krijg ik soms ook geld voor (is wel de insteek) verder ben ik begonnen met glasgraveren en dat wil ik ook iets commercieler gaan doen (ooit).. alleen heb ik niet zo veel tijd over eigenlijk...
ik verkoop parfum verdien je ook best wel wat mee 3 euro als het goed is per flesje voor meer info pb
Ik doe een poging om mijn huis en kledingkast opgeruimd te houden door overbodige spullen op Markplaats te verkopen maar dit zijn vaak periodes. Meestal heb ik geen zin in dat geleur. Verder doe ik ook mee aan Nipo onderzoeken, krijg je bonnen voor (Bol, Blokker of Free Record shop). Dat kan ook aardig hard gaan.
Ik weet natuurlijk niet waar je het doet, maar ik vind dat GapBuster zo vreselijk slecht betaalt.. Tenzij je echt náást de McDonalds woont, maar anders loont dat echt totaal niet
Ik schrijf artikelen, wisselt een beetje wat je ermee verdient. Voordeel is wel dat ook al schrijf ik een paar maanden niks, mijn inkomsten wel doorlopen. Heb de afgelopen 3 maanden nauwelijks iets geschreven maar toch weer 120 euro verdiend.
Bij euroclix ontvang je mails met daarin een link waarop je moet klikken, daarmee verdien je (mails lees ik verder nooit) Dmv het invullen van enquetes, profielvragen ed verdien je extra. Als je iets wilt bestellen online dan kun je dit doen via de euroclixsite en krijg je korting welke via euroclix wordt uitgekeerd.
Iemand die meedoet aan MoneyMiljonair; PB me je link (zodat je punten krijgt) Heb ooit meegedaan en 1x laten uitbetalen, daarna nooit meer gedaan. Maar wil dus weer beginnen..
Een Pfaff 7570 maar die heb ik van m'n oma gekregen (die is overleden) en ik vind het juist mooi om zo verder te gaan, zou zij ook mooi hebben gevonden, want dat vond ze altijd al heel leuk.
Als je niets anders dan namen kan borduren kun je het wel vergeten om wat bij te verdienen. Juist het aanbod aan patronen dat je hebt maakt of je succes hebt of niet. Ik heb een instapmodel Brother 190D en over de 250.000 patronen en zelfs ik heb het lastig om er wat mee bij te verdienen.
Dat parfumverkopen lukt mij niet.. In mijn omgeving is echt niemand geinteresseerd.. Dus tegenwoordig koop ik alleen parfum voor mezelf en mijn man via hun, dat scheelt weer die dure flessen bij de Douglas.
ik verkoop Amy-lynn haar kleertjes op marktplaats afgelopen januari meer dan 220,00 euro opgeleverd vind het gewoon leuk en is geen moeten koop er meestal weer nieuwe kleertjes voor haar van
ik doe mystery shoppen via de eigen site van mysteryshoppen dus niet wat hier boven al benoemd was...die parfum loopt met tijden goed en soms ook niet! dus niet dat je daar iedere maand echt mee verdiend zeg maar...