ja vervelend is dat he.. hier ook last van.. ga vaak even een rondje lopen even frisse lucht even rustig nadenken over alles.. succes sterkte
graag gedaan hoor, als ik iets voor mijn medemens kan doen (for free) dan altijd! badmintonnen is idd ook lekker sportief!
naast mijn werk en huishouden ben ik lid van de oudercommissie van de school van onze oudste zoon. Momenteel dan ook druk bezig met de voorbereiding van de kerstviering van de school. Daarnaast ben ik betrokken bij de voorbereidingen van de kleutervieringen van onze kerk, een stuk of 5-6 op jaarbasis inclusief vergaderingen. Ik sport 1 x per week en verder doe ik thuis veel aan lezen, digiscrappen en kan ik enorm genieten van af en toe lekker lui in bad liggen. voor het werk ben ik nog bezig met de afronding van een studie en in het kader daarvan moet ik af en toe nog wat literatuur thuis doornemen en heb ik soms 's avonds supervisies.
Naast mijn werk ben ik vrijwilliger bij een bewonersorganisatie van een grote stadswijk (13000 inwoners) en ga ik binnenkort ook artikelen schrijven voor de wijkkrant. Daarnaast volleybal ik 2x in de week, en ben daar ook scheidsrechter en trainer. verder hang ik wat op internet, borduur ik zo nu en dan, en rust ik uit (me/cvs). Ik wil eigenlijk nog gaan fitnessen want ik moet mijn spieren op conditie houden (hypermobiel). Maar verder gaat natuurlijk de meeste tijd in mijn gezin zitten
Naast mijn meer dan fulltime baan ben ik graag op ZP, clubs, verzamel ik geboortekaartjes, decoreer ik cupcakes en taarten, haak ik en spreek ik ook nog graag af met vriendinnen/familie. Wat zou het fijn zijn als er wat meer uren in een dag zouden zitten.. Een nieuwe hobby zou eigenlijk moet worden; op zoek naar een man, want dat zou ik toch wel erg graag willen..
Mijn vrije tijdsbesteding: 1 ochtend in de week vrijwilligerswerk in een soort van kinderopvanghuis, skieen, shoppen, lunchen, naar koffie ochtendjes, fotograferen, taalcursus.
Meestal lig ik ook gewoon languit op de bank als de kids op bed liggen maar... Ik heb 1x per maand tekenles Organiseer 1x per maand een creatieve avond voor vrienden en kennissen En ga in het weekend bijna altijd een stuk fietsen (wel ontspanning maar ook gezin dus dat telt eigenlijk niet Oja naar mn werk fietsen is ook ontspanning voor mij. Maar dat doe ik alleen als het niet regent hagelt en stormt (zoals vandaag...)
Voor zover ik er momenteel tijd voor heb: mandenmaken, zeep maken, en aparte dingen (van eigen tuin) koken en bakken. (en ik realiseer me ineens dat ik wel heel erg geitenwollensokken overkom, maar dat valt enorm mee, geloof me (en het ergste is: vroeger deed ik óók nog aan pottenbakken )
Het lijkt me zo mooi om echt een passie te hebben. Jullie doen echt leuke dingen. Ik doe dan nu die ehbo cursus, das 6 keer in totaal! Vind ik echt al een hele prestatie van mezelf
lezen. Paardrijden en fanatiek fitnessen (volg elke maandag een uur bodypump en een uur steps en woensdag een uur bodycombat) heb erg drukke baan dus het is een heerlijke uitlaatklep!
Ik train met de hond (flyball). Met ons team hebben we elke maand een wedstrijd. Naast de wekelijkse training fiets ik veel met de hond om haar conditie op peil te houden. Daarnaast speel ik hoorn in een orkest.
Jullie sporten ook allemaal zoveel! Ik wil dat ook, maar kan geen leuke sport vinden. Maar ondertussen wordt mijn buik steeds slapper en dikker van al dat lekkers in deze tijd van het jaar...
2 x per week sporten en daarnaast een hoop sociale dingen. Heb een leuke vriendinnenkring waar ik in de avonden veel mee afspreek. Op de bank hangen vind ik ook wel eens lekker, maar dat doe ik gemiddeld 1 x per week.
Ik houd van lezen, naar het bos gaan, taarten/koekjes/bonbons maken, internetten, crimes kijken, shoppen.. Genoeg te doen naast mijn werk en gezin!
Ik heb naast het huishouden en mijn werk een taxibedrijf (lees: ik rij mijn kinderen van hier naar daar en weer terug) de oudste sport 4 keer in de week fanatiek. De middelste danst 2 keer in de week en ze hebben veel feestjes en spelen vaak bij vriendjes of vriendjes spelen hier. Als ik dan een gaatje vind, maak ik graag marsepein taarten en winkel ik graag. Verder ben ik vaak bezig in huis, knusse hoekjes maken, meubeltjes restylen enz.