Gefeliciteerd! Ik ben ook wel benieuwd naar de naam, het gewicht, hoe de bevalling is gegaan, et, etc!
dank je wel dames. de bevaling was heel goed en snel gegaan ,voor ik het wist was ze er. het begon donderdag avond om een uur of 23:45 toen waren mijn vliezen gebroken.maar ik voelde niks en ben maar gaan slapen.maar telkens als ik me wou draaien voelde ik weer water lopen en ben toen maaar opgestaan en ben zeker een half uur op de wc gaan zitten. en ben toen maar weer naar bed gegaan. maar van slapen kwam niet zoveel,me zoontje was ook die nacht ziekjes geworden.veel overgeven en kon niet slapen.dus ja dan maar geen slaap ik ging dan gewoon op bed liggen tot half 8 in de morgen ,en toen maar opgestaan en ontbijt gemaakt.en me man opgestaan en zoontje,hebben samen lekker ontbeten en ben ik lekker onder de docht gaan staan,om een uur of 10.en toen voelde ik ineens een wee opkomen.maar die duurde maar heel kort dus ik dacht ja ik bel de verloskundige wel als het al wat heviger word. dus heb lekker gedocht en ben lekker onder tv gaan kijken, en om een uur of 11uur toen voelde ik dat de weeen toch wat heviger werden en heel snel achter elkaar kwamen.dus me man besloot om maar de verloskundige te bellen,en die kwam om een uur of 12.15 aan.en ze zei dat ik al bijna 9cm ontsluiting had,dus zei heel snel naar boven alles klaar zetten de kraamcentrum gebeld en die zijn ook meteen gekomen ,en om 12.40 mocht ik persen en om 12.44 was me prinsesje geboren. en het is een pachtige baby ze weegt 3040 en is 48cm lang
Gefeliciteerd Sara! Je verhaal klinkt best ontspannen zo. Ik hoop dat het bij mij ook zo gaat. Ben nieuwsgierig hoe je je dochter hebt genoemd.