Hoi Dames, Ik dacht dat het al zeker was dat ik zou kiezen voor een GEDRUKT geboortekaartje. Dit hebben we bij ons zoontje ook gehad en vind het mooiere dan de gladde computerachtige kaartjes. Nu is het zo dan ik ben aan het twijfelen of ik niet een FOTO op de voorkant wil. Van onze oudste zoontje. Dat hij de naam aankondigt van zijn broertje. Maar nu vroeg ik me dus af of een drukkerij dat ook doet? Of dat het dan standaard zo'n glad kaartje word? iemand tips?
Wij ontwerpen de kaartjes zelf. En leveren ze aan bij de drukkerij met foto. Word heel mooi en uniek. En niet en niet te vergeten het is goedkoper als een standaard kaart
Wij hebben het de vorige keer ook aangeleverd bij de drukker. Die maken dat echt mooi, dus zeker niet zo glanzend. Ik zou het zo weer doen.
Gewoon even kontakt opnemen met de drukker die je in gedachten hebt, misschien hebben ze zelfs wel voorbeelden van wat je kunt verwachten. Heel veel kaartje zijn niet glad en glanzend meer toch? Degene die ik in gedachten heb word op reliefpapier gedrukt en glanst dus niet
Dat ligt aan het papiersoort. Ook foto geboortekaartjes kun je drukken op glad papier en is dus glanzend. Maar een digitaal geprint kaartje kun je printen op een matter papiersoort. Het kan dus allebei! Even contact opnemen met de drukker, die kan je verschillende soorten papier laten zien. Drukken is meestal niet goedkoper als je zelf een ontwerp aanlevert. Kies je een kaartje uit het assortiment van de drukker, dan kan het wel goedkoper zijn.