hier idem *zucht* de wc boven had ik inmiddels ook wel weer gezien - dus zit nu maar beneden en wandel op en neer tussen woonkamer en wc..
zie tijdstip:x ik lig al vanaf 01.00 uur wakker van die god gloeiende pijn in mijn rug. geen houding ligt lekker en voor een buikslaper zoals ik is t helemaal een ramp want dat doet gewoon pijn en kan dus niet op mijn buik slapen dat is mijn reden waarom ik nog zo laat op ben en mijn wekkertje gaat al over 3 uurtjes
Onze PC staat eigenlijk altijd online. Dus af en toe kijk ik tussendoor. Verder ben ik 100% nachtmens.
Ik ben een nachtmens, maar sinds de komst van onze dochter is dit niet meer te realiseren eigenlijk. Toch lig ik er niet voor 12-en in. Daarnaast heb ik last van slapeloosheid, dus slaap vaak in de ochtend pas in. Dus in plaats van te woelen in bed, kan ik beter in de kamer gaan zitten. Uitzending gemist en pc zijn dan favoriet hier. In het geval van gisteravond was ik nog even online, aangezien we gisteren vrienden over de vloer hadden, en ik dus zp even moest missen. Had dus wat bij te lezen.
Ik ben ook echt een avond/nachtmens. Jammer genoeg is onze samenleving daar niet of nauwelijks op ingericht. Ik zou bijvoorbeeld best pas om 10.00u willen beginnen met werken en dan doorgaan tot bijv. 18.00u/19.00u. Het schijnt dat in een van de Scandinavische landen scholen zijn waar je kunt kiezen om om 08.00u of 10.00u te beginnen. Lijkt me ideaal! Maar jammer genoeg is het erg lastig om een samenleving in te richten op de ochtend- en avondmensen.
Ik ga voor mn nachtdiensten erg laat naar bed om er zo een beetje aan te wennen...dus gister en vandaag ga ik rond 2 uur half 3 slapen. Ook zodat ik die dag tot laat uitslaap en het langer volhou....
Ik ben ook vaak middernacht nog online, omdat ik dan niet kan slapen. Mijn slaapritme is soms nogal verstoord. Dan ga ik lekker naar beneden, kopje thee, plakje peperkoek, ff zp checken, en terug naar bed.
mijn man valt altijd in slaap in de stoel en als dan de kleine am op bed ligt heb ik lekker even tijd om op zp te komen
meestal ben ik om 12 uur thuis in de avond. en heb het rijk dan ff alleen en zit altijd lekker op hyves,zp. ff kletsen met me collega online
Even tussendoor.. Sinds ik zwanger ben.. (en dan zeker nadat ik de 20 weken was gepasseerd) heb ik sowieso last van 'doorslapen' en nachtelijke avontuurtjes. Regelmatig even hyven/zp'en/twitteren midden in de nacht.. Zal dat voorbereidend zijn op dat de kleine komt? Zal je zien.. slaapt die al heeel snel de hele nacht door en zit ik 's nachts wakker te zijn haha
fruitypebbles: veel vrouwen hebben er inderdaad last van dan, zijn inderdaad je hormonen die dat sturen, zal wel een oer iets zijn. je slaapt lichter als je zwanger bent zodat je bedacht bent op gevaar en ook wel wat wennen aan gebroken nachten. al moet ik zeggen dat ik het wakker zijn beter kon hebben in de zwangerschap als erna, juist waarschijnlijk vanwege de hormonen die na de bevalling natuurlijk minder zijn. hier ook nacht mensen, maar sinds ik zware medicatie heb (lyrica/oxynorm/tramadol +paracetamol) kan ik de hele dag wel slapen, bijwerking van de lyrica en de pijn die ik evengoed nog een heb. dus meestal wel rond 23 er in als ik al niet na kids in bed brenegn omgevallen ben en da's 7 van de 10 x .. dat tja dan word ik wel eens wakker op mijn bed beneden, kijk nog even op i-net en ga dan naar boven meestal ligt mijn man op de bank dus dan gaan we samen naar boven.