Ik heb net de was gevouwen en mijn dochter ligt na lang woelen en kronkelen eindelijk te slapen. Warm, tandjes, wiebellijf... Kortom: onrust. Gisteren verhuisd, vanochtend de laatste dozen weggewerkt... Dus nu, op dit moment even zitten. Met een glaasje wijn. Ondertussen lekkere recepten uitzoeken!
Lekker buiten zonnen, Emma komt af en toe ff buiten kijken en komt dan met een boekje aan en vriend zit tv te kijken
Jongste zit net gedouched in z'n romper met de vormenstoof te spelen, oudste drinkt z'n beker leeg, man ruimt tafel af. Ik lig op bank ga zo ff slapen voor ik m'n nachtdienst in ga.
In de wacht aan het 'hangen' bij de huisartsenpost... Ukkie heeft hoge koorts na operatie vorige week dinsdag
Ja, je hebt gelijk natuurlijk... En we zijn immers al een stuk verder gevorderd dan dit (let op: ook daar ondersteboven)...:
Even wachten..... Nog even wachten.... NOG even wachten......... En hopelijk in no time dus... PIZZAAAAAAAA!
Ik zit in de tuin bij schoonvader in 50 tinten grijs te lezen terwijl dochter wordt vermaakt door papa en opa met de bbq bezig is. Ik zeg: living the good life!