Naar K&G geweest voor de spuitjes van de kleinste en nu werken. Tot een uur of 4 denk ik en dan naar huis. Plonsje in ons minizwembadje maar ook dat de kindjes kunnen afkoelen.
Lig in het ziekenhuis sinds dinsdag. Gisteren voor de 2e keer hernia operatie gehad. Buurvrouw kan geen Nederlands dus erg gezellig is het niet. Hopelijk morgen naar huis Man komt zo langs met de kindjes dn gaan daarna lekker zwemmen
Uh dagje playa del achtertuin hier.. Badje zo vullen en vanmiddag dus spetteren met mijn zoon. Komt nog ff een vriendin langs met haar dochters dus gezellige boel!
Ik zit binnen uit te puffen. Heb net alle was opgehangen in de tuin. Staat nu vol in de zon, en omdat we op een binnenplaatsje zitten is er ook geen zuchtje wind te bekennen. Heerlijk in het voorjaar, als het overal nog te koud is door de wind, maar nu is het echt niet te doen! is trouwens nog een hele planning die was ophangen, want we hebben een creepy buurman en dus moet mijn ondergoed altijd helemaal in het midden hangen van mezelf, zodat hij het niet ziet. Niet dat ie ooit iets heeft gedaan waardoor ik denk dat ie aan mijn ondergoed zou gaan snuffelen ofzo, maar ik vind het gewoon een eng mannetje. Zou me niks verbazen als ie een voyeur is stiekem Hij doet me heel erg denken aan de mannetje in dit filmpje
Vanmorgen een ronde gefietst met de kids, op de koffie bij oma, nu zit de oudste met een puzzel aan tafel, jongste crosst op zijn zebra rond. Boterhammetjes net gesmeerd, gaan zo eten. Ik zit even met een groot glas water achter de laptop. Net de honden gevoerd.
Ik heb vanochtend zo vroeg mogelijk de boodschappen gedaan, gezien de verwachte hitte voor vandaag en morgen. Gelukkig heb ik gisteren de benedenverdieping al gepoetst. De bovenverdieping doe ik morgenochtend wel even. De eerste zal nu wel zo ongeveer klaar zijn. Meestal kan ik maar één was per dag doen, vanwege ruimtegebrek (we hebben op dit moment geen droger.) Maar met dit warme weer kan ik er wel drie of vier op een dag draaien, omdat ik nu op zolder en buiten kan drogen en het ook nog eens snel droog is allemaal. Niet dat ik nu zoveel was heb liggen, maar ik zorg in ieder geval wel dat de manden morgen helemaal leeg zijn! Ik ga ook de hoofdkussens even wassen, dat gaat nu ook lekker snel met drogen. Verder doe ik overdag zo weinig mogelijk, beetje overleven in die hitte. Ik kan er nu vanwege zwangerschap slecht tegen. En manlief mag vanwege medicijnen even niet in de zon komen. Dus ons arme kind zit ook binnen 'opgesloten'. Hij zit nu boven in de badkuip. Misschien dat ik aan het einde van de middag zijn buiten badje nog even in de tuin opzet. Wel jammer dat door de combinatie man ziek (hij begint gelukkig weer op te knappen) en de hitte nu bijna een week niks aan de verbouwing van de zolderkamer wordt gedaan. Volgende week werkt mijn man weer, dus deze vrije dagen waren eigenlijk heel 'kostbaar' wat dat betreft. Jammer, want het was bijna af en dan hadden we daarna verder gekund op de volgende kamer. Helaas, het is niet anders.
haha die tik heb ik ook en ik hoef helemaal niet "bang" te zijn voor de buren want die kijken daar echt niet naar.
heb vanmorgen de huiskamer gestoft en nu last van buik, rug en bekken. dus rustig aan. kan helaas niet buiten zitten (geen tuin of balkon) maar het is hier heerlijk koel, voor als nog. straks f een dutje en dan de tijd uitzitten tot manlief thuis komt van werk en dochter van het KDV. als ik puf heb ga ik achter de naaimachine of fotos inplakken.
ben net terug van wat boodschapjes halen,en de eendjes broodje geven. Nu ff achter de pc en wasje aan gezet kleine man slaapt in de kinderwagen,Dochter is even lekker aan het spelen. vandaag nog afwassen, was ophangen grote boodschappen met man en kinderen vanmiddag. en verder ben ik een beetje beroerd door de warmte dus doe het een beetje rustig aan. en voel ik me straks wat beter dan misschiennog een cake maken met dochterlief.
ik zit nu binnen op de bank met de laptop op schoot, dochtertje heeft net de fles op dus die zit uit te buiken in de wipstoel. Als alles is gezakt gaat ze naar bed, en ga ik voor mezelf een boterham met hagelslag smeren. daarna de was binnenhalen en opvouwen en nieuwe lading ophangen en weer een wasje aanzetten. oh en de afwasmachine moet nog uitgeruimd worden, maar daar moet ik nog even zin voor vrijmaken ben ik bang.
Net terug van de stad en boodschappen gedaan, kwamen flink bezweet binnen. Dus kleren uit, iets luchtigers aan, gauw samen even wat eten en drinken op het balkon en nu even bijkomen. Moet nog door het huis maar dat gaat even met de franse slag zo
In de tuin op mijn lekkere bankje. Telefoon voor zp in de hand en puzzelspelletje op de Nintendo op schoot 😉 zit nog even buiten nu het nog kan, straks vind ik het te heet en kruip ik naar binnen met alle deuren dicht tot het wat afkoelt 😜
Helemaal niks. Alles in huis is gedaan en heb eind vd middag pas zon op het balkon. Misschien zo even naar zuiderpark met hondje.
Kiekies: wij hebben ook pas eind van de dag zon op het balkon, vind dat wel lekker eigenlijk, veel te warm in de zon !