Hangen op de bank en een ijsje eten. We zijn Brokeback Mountain aan het kijken, nu reclame. Heb al heerlijk gedoucht met dochter samen, dus ben heerlijk opgefrist.
ik zit op de bank tv te kijken, te zpen en ga dalijk misschien nog wat lekkere recepten zoeken om over te pennen. oja en heb mn boodschappenlijst voor morgen gemaakt straks nog effe wat drinken met mn man met een pizzatje dr bij misschien. we hebben tenslotte vakantie. mn man is nu in de tuin aan het rommelen
Wat een draak van een film vond ik dat... Ik blijf nog lekker even buiten! Alhoewel als de buren zo ruzie blijven maken het wel wat minder relaxt is.
21:30 genante lijven kijken 22:30 csi miami kijken Nu een sigaret roken in de tuin met de laptop op schoot
Op de bank TV kijken. Man ligt ziek in bed en wil hem graag wat rust geven. Zodra ik erbij kom liggen zal het bed snel opwarmen en met mijn gewoel zal hij denk ik snel wakker worden .
die is zo gaaf ik zit op de bank met laptop een beetje te niksen tot manlief zo thuiskomt van zijn werk.
Wachten tot mijn wasje klaar is en wachten tot het 22:00 uur is, dan ga ik badje klaar maken voor de kleine man zodat hij in bad kan, de fles kan krijgen en daarna lekker op tijd naar bed toe kan
hier wacht ik ook ondertussen op de laatste voeding en ga ik daarna ooknaar bedje toe, ondertussen lekker opgeruimd weer en kom ik heerlijk tot rust.. man op bed en kids op bed
Net opgestaan, douche nemen en dan naar het werk. Mogen vanaf 7u beginnen, zijn geopend tot 12u. Dus hoop dat het daar wat gaat meevallen. Namiddag naar de kapper met de jongste en vrienden op bezoek.
net ontbeten, eerste wasje staat aan, zometeen wasje afhalen en de andere ophangen, verder vandaag een nieuwe poging voor mn arretjescake aangezien die van gister finaal mislukt was.