Wat doen jullie nu?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nescio, 1 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Net ff snel de was gedaan op een snikhete zolder... Dochterlief slaapt lekker, en ik ben voor de waaier, achter mn laptop (ja hoe doe ik dat :) ) weer moet aan het verzamelen om heeeeeeel snel een stofdoek en stofzuiger door mn hete huis heen te halen... Pffftttt

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @micchan Gefeliciteerd!!

hier weer binnen zitten nsdat ik mn wasje afgehaald en een nieuwe opgehangen heb jeetje mina tis echt niet om te harden buiten jakkes..

3. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Gefeliciteerd!!

4. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik zit in het regenboogzwembadje van mijn dochter terwijl zij slaapt :D

5. tuc

tuc Niet meer actief

ben de was aan het opvouwen (de derde al vandaag...droogt lekker hard) en geamuseerd naar mijn zoon aan het kijken die lichtelijk gefrustreerd is dat hij niet vooruit kan komen.;)

6. Koffieleut

Koffieleut Niet meer actief

Buiten zitten is vandaag niet te doen dus nu lekker binnen en af en toe een duik in ons badje!

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dankjulliewel. :D

Ik heb even geluierd en ga nu het huis doorbezemen. ;)

8. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.020
    548
    113
    mn oudste speelt bij dr vader in de werkplaats. mn jongste slaapt en mn middelste eet een emmer snoeptomaatjes leeg.
    we zitten nu ook binnen. veel te heet nou hoor. straks komen opa en oma nog langs en tegen half 5-5 uur gaan we nog even in het zwembadje hahaha.

9. Soit

Soit Niet meer actief

Nu ff uitrusten. Net 4 uur gewerktpoetsen, met 38 graden. Niet te doen. Straks nog een paar keer zwemmen en dan spullen inpakken voor familiebezoek dit weekend...

10. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Micchan, GEFELICITEERD!!

Saja, succes darling! :)

Hier:
    Eerst uitgeslapen met Beer nadat hij vannacht naar de huisartsenpost is geweest.(Niks ernstigs gelukkig, alleen flinke koorts en suffig, voor de zekerheid even na laten kijken.)
    Beer was om 9.30 wakker, na een redelijk goede nacht.
    Vanmorgen vaatwasser in en uitgeruimd
    Eten voor vanavond klaargezet
    Broodje op
    Binnen opgeruimd
    En nu wachten tot mijn man Beer plat heeft liggen, en dan ff stofzuigen...

11. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.239
    16.609
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Vandaag nog wat wasjes draaien voor de vakantie.Zondag vertrekken we.Als mijn man thuis is nog even wat laatste inkopen doen.Jongste blijft dan thuis.Ik vind het veel te warm om met haar naar buiten te gaan.

12. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Net als gisteren... Alleen nummer een ongeduldige kleuter ernaast.

13. tuc

tuc Niet meer actief

nu zit ik echt te niksen...beide kindertjes op bed

14. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dankjewel :D

Gelukkig dat er niks ernstigs met je Beer is!

15. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    zo pffff 1 kattenbak gedaan badkamer even grof gedweild want stonden allemaal zwarte voetjes op. Zometeen de andere kattenbakken doen dan nog bedenken wat we gaan eten enverder doe ik niksss meer denk ik

16. knap

knap Niet meer actief

Ik zit hier en papa is met de jongste even naar de waterspeeltuin/kinderboerderij. En voel me schuldig haha waarom doe ik het vandaag niet nou echt veel te warm. Wel vanmorgen met haar samen in haar badjes gezeten ja wel ik zat er ook in en dat was leuk als ze terug komt mag ze weer... lekker poedelen aan de andere kant van het huis. Vader is vrij dus vandaar mag hij er eens mee op uit.... hihih. Ik ben woensdag met haar met de tram naar Scheveningen geweest een betere tempratuur voor mij haha.. Dus voel me schuldig om niks eigenlijk.

Oudste zit achter de laptop. Die gaat straks even bij zijn neef spelen.

17. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik ben mijn woonkamer aan het versieren, dochter is morgen jarig.

18. knap

knap Niet meer actief

Pff dan moet je wel arme jij maar staat straks ook weer leuk als het versiert is alvast gefeliciteerd.;)

19. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Tassen inpakken en de kamer voor het oog opruimen omdat de buurvrouw tijdens onze vakantie hier de planten water gaat geven...

20. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Lig op mijn handdoek in het gras, net uit t zwembad(je).
    Buurvrouw heeft Turkse cd op staan dus ik waan me (op een cocktail na) in vakantie sferen :)

Deel Deze Pagina