Ik vind het een leuk topic! Ik zit lui op de bank, mijn dochter slaapt nog. Zo maar mijn appel met peer en kwark pakken...
Ik zit net een toastje te smeren op de bank, beentjes omhoog na het allerlaatste verfwerk op dochter haar nieuwe kamer. Ze sliep terwijl ik schilderde. Maar hij is eindelijk af!!! En nu begint ze te zingen in haar bedje, ene kant jammer niet even tijd voor mezelf en zp, aan de andere kant gezellig, kunnen we weer spelen en erop uit.
Ik ben aan het werken (maar niet erg hard). Binnen 3 kwartier eindelijk naar huis, het was een laaaaaaange dag. Pffft. Het is hier wel mooi weer nu.
Televisie staat aan met Bumba voor dochtertje.. Ze staat aan de tafel en kijkt erna. Ik drink een glas Fristi terwijl ik 2 bergen kleding moet opvouwen ( IK HAAT KLEDING OPVOUWEN EN TERUG LEGGEN) Verder is het een rustige dag en ben wat moe wegens mijn 'rode' maand.
Kleine slaapt net, lekker de voetjes omhoog en even zp-en. Over 10 minuutjes de was ophangen en een nieuwe er in. Dan een lijstje maken en straks boodschappen doen.
Kinderen kijken film en probeer zo min mogelijk te bewegen want vermoed dat mijn zoon zo tegen mijn aan in slaap gaat vallen
Net dochter opgehaald van de creche, ze is nu even met papa een rondje lopen buiten. Mijn lasagne met spinazie en vier soorten kaas staat in de oven, ondertussen even op zp gluren...
Zoontje zit tv te kijken en ik even op internet en email checken. Ga zo aan het eten beginnen. Broodje gyros, lekker makkelijk.
Met gespitste oren aan het luisteren of mijn zoontje gaat slapen. Hij wilde niet, maar het is nu wel stil... Ondertussen laptoppen dus en de beentjes strekken
Vriend is net een uurtje thuis en ik probeer m'n prikkende ogen te negeren, gaap. Ben blij dat het eindelijk weekend is