Op dit moment zit ik tegen het huishouden aan te hikken,wil de slaapkamers een grote schoonmaakbeurt geven en bedden verschonen etc... Maar heb zoooo geen zin om maar iets te doen. Terwijl ik wel zit te mopperen tegen mijn man dat ik mij verveel Eigenlijk wil ik ook heel graag een heerlijke wandeling maken maar steeds komt er onverwacht een regenbui en ik heb geen zin om zeiknat geregend te worden dus hang ik thuis. Ja,en nu ga ik echt aan de slag haha.
Aan het genieten van het feit dat mijn kinderen allemaal in bed liggen!!! Zoon 2 slaapt zelden langer dan 1 uur en ligt nu als ruim 1,5 in zijn wiegje.. heerlijk Zoon 1 is ziekig en kijkt film samen met zijn zusje in mijn bed.. lief! en zit dus op ZP... hahaahahahahahahah
Ik zit te niksen op de bank. Voel me erg grieperig, blegh. Kinderen zijn lekker boven aan het spelen met hun vriend, man slaapt naast me op de bank. Snert staat te pruttelen en het huis is op orde. Wil eigenlijk mijn haar even verven, maar daar moet mijn man even mee helpen.
Wakker worden, overal bijlezen, even wat proberen te eten en dan klaarmaken om naar het kerkhof te gaan.
Mijn mannen (grote en kleine) doen een dutje. Ik heb net boodschappen gedaan en zit nu kleine baby's, grote zorgen te kijken op de ipad. Straks gaat kleine man logeren en heb ik een avondje alleen met mijn vriend. Jeej!
Veel was gedraaid, bedden verschoond,Kleine man op bed, ml aant gamen, ik lekker internetten. Straks tas inpakken van m'n kleintje voor verjaardag een uur hiervandaan