nog helemaal geen zwangerschapsverschijnselen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Magree, 7 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magree

Magree Actief lid

6 okt 2015
    138
    0
    16
    hallo!

Ik ben een aanstaande moeder die 6 en een halve week zwanger is, maar helemaal nog geen zwangerschapsverschijnselen heeft, af een toe een beetje moe, naar dat had ik ook al voor mijn zwangerschap. Zijn er nog meer moeders die helemaal geen verschijnselen hebben/hadden? Ik ben zo bang dat het verkeerd is en mis zal gaan! De 6de week is meenstal zo spannend!

Groetjes!

2. isa1

isa1 Actief lid

3 feb 2015
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen zorgen maken hoor. Ik ben ondertussen bijna 6 maand zwanger en heb zo goed als nergens last van, behalve ook wat moe. In het begin een beetje last van misselijkheid, maar zodra ik met de hormoonmedicatie (icsi) stopte was dit ook over.

3. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Maak je geen zorgen, geen kwaaltjes hoeft helemaal niks te zeggen.
    Ben niet misselijk geweest, alleen vermoeid en later begon bij mij mijn bekkenpijn.
    Iedere vrouw en iedere zwangerschap is anders. Probeer ervan te genieten dat je 'nu' nog nergens last van hebt. Het kan later nog komen, maar het kan ook zeker zo zijn dat je ze niet krijgt.

4. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Wees vooral blij! Ik zit morgen op de 6 weken en ik ben blij als ik mijn 3 hoofdmaaltijden naar binnen krijg en dan ook nog binnen kan houden. Zo verschrikkelijk misselijk. Echt geloof me, ondanks die kwaal vraag ik me ook af of alles wel goed zit daarbinnen.

5. Nova1984

Nova1984 Actief lid

31 jul 2015
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de eerste maanden ook niks van een zwangerschap gevoeld of gemerkt

6. Angel2005

Angel2005 Bekend lid

25 jun 2014
    655
    219
    43
    Utrecht
    Wees blij! Je hoeft helemaal geen kwaaltjes te krijgen... Tot ik een buik kreeg had ik ook geen zwangerschapsverschijnselen. En die buik is de enige gebleven de gehele zwangerschap.

7. Kiki9

Kiki9 Lid

24 apr 2015
    11
    0
    1
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar; ik zit in week 5 en ben ook nergens last van! Het enige waar ik het aan merk zijn m'n borsten die steviger zijn en wat aders vertonen. Maar als ik het zo om mijn heen hoor mogen we heel erg blij zijn met de ontbrekende symptonen!

8. Magree

Magree Actief lid

6 okt 2015
    138
    0
    16
    Haha jaa idd ik ben ook wel blij, maar ben zo onzeker.
    Je leest en hoort zoveer nare verhalen over miskramen en daar ben ik zoooo bang voor! Dus dan heb ik liever heel veel last van symptomen dan dat ik niks voel snappen jullie?

9. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Ook met kwaaltjes kan je een miskraam krijgen. Maar idd, het 'niks' voelen is irritant. Maar denk dat dat pas over gaat als de echo is geweest.

10. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Geen zorgen! Zegt niets hoor!
    En ik zou zeggen geniet er van! Hier last van heel veel kwaaltjes en inmiddels verplicht veel op bed. Ik zou tekenen voor weinig tot geen kwaaltjes, maar goed we hebben het er met liefde voor over! Heb vertrouwen in jezelf en je kleintje!

11. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Ik heb het ook! ben vandaag 4w5d zwanger maar voel ook bijna niks. Vind het aan de ene kant wel jammer maar aan de andere kant hoor ik dat we 'blij' moeten zijn.. Ach ik weet het ook niet, als het maar goed zit daarbinnen!

Deel Deze Pagina