eigen verjaardag vieren?

Discussie in 'De lounge' gestart door mora27, 19 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wie viert hier zijn eigen verjaardag ook nooit?
    ik doe dat al jaren niet meer.. mijn laatste verjaardag die ik gevierd heb was toen ik 19 jaar werd...
    ik vind het vreselijk dat dan het hele huis vol zit met mensen die je normaal bijna nooit ziet en dan de hele dag moet lopen voor ze en na afloop je hele huis op de kop staat...;)
    heb het dan ook afgezworen en doe liever iets leuks met mijn gezin... met een goede vriendin ga ik naar de bios en uit eten en met mijn zus ook...

we vliegen donderdag naar jamaica voor mijn verjaardag8) dus ben druk met pakken enzo dus komt me wel goed uit dat er vandaag geen feestje is aangezien ik vandaag dus 28 ben geworden... wel leuk dat ze me allemaal bellen en een kaartje sturen :p ze zijn het al helemaal gewend en ze komen alleen als de meiden jarig zijn... dat is dan wel weer leuk natuurlijk...:D

2. giraf

giraf Niet meer actief

#2 giraf, 19 jan 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jan 2010
    Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik zeg elk jaar "Ik vier mijn verjaardag niet hoor, dus jullie hoeven niet langs te komen."
    En elk jaar zit heel mijn huiskamer en tuin vol met mensen haha, weet niet waar het mis gaat, ze luisteren niet naar me en komen toch gewoon. (maar stiekem vind ik dat toch ook wel weer leuk)

Alvast een hele fijne vakantie!

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier vieren we eigenlijk alleen mijn vriend zijn verjaardag dat word min of meer verplicht.

dit jaar komt de verjaardag van ons zoontje er bij! dat word wel groots gedaan.ik ben een week later jarig maar dat word niet gevierd. ik vier het wel samen met mijn zoon

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Gefeliciteerd en genietse van de zon ( neem je wat voor ons mee ;) ) ..

Wij vieren wel onze verjaardagen maar alleen met de mensen waar ik de rest van het jaar ook wat van hoort, tantes die het hele jaar niets van zich laten horen maar dan wel willen komen op een verjaardag hoeft van mij niet .. Dus het is altijd een lekker rustig ploegje dus echt groots vieren doe ik niet meer .. Heb dan ook geen contact meer met de kant vn mijn vader dus dat scheelt ;)

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik vind het ook steeds minder leuk om me verjaardag te vieren.
    Ben op 1 januari jarig...en dat is zo'n rotdag!

Als ik het op 1 januari zelf vier, dan is iedereen meestal nog moe van de nacht ervoor. Verder hebben ze nooit zin in iets lekkers, want ze zijn allemaal nog vol.
    Dus blijf ik met allemaal eten zitten, maar om nou niks neer te zetten vind ik ook zo on gastvrij.
    Verder blijft iedereen ongeveer 3 kwartier, want ze moeten allemaal nog naar opa/oma, en ouders toe om een gelukkig nieuwjaar te wensen.

Dit jaar heb ik het op 3 januari gevierd, en dat ging wel wat beter. Maar ik ben alsnog bezig om dagen me verjaardag te vieren.
    2 vriendinnen zegden op het laatste moment af, en zijn later die week gekomen.
    En mijn vader, waarvan ik niet wil dat hij de rest van de familie ziet ivm scheiding, komt ook altijd later.
    Baal zo dat alles niet gewoon in 1x kan.

6. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik wil niet zielig doen maar ik heb bijna geen vriendinnen (lees: geen) in mijn nieuwe woonplaats. Ik ben 180 km verder gaan wonen anderhalf jaar geleden en een paar vriendinnen en wat familieleden wonen dus allemaal in mijn oude woonplaats en ik durf de vriendinnen niet uit te nodigen op mijn verjaardag, want wil ze niet opzadelen met een verre reis en zo en wil ze niet verplicht laten voelen. En zussen en broers komen sowieso de laatste jaren niet meer, en ik ook niet bij hun, en mijn vader en moeder komen meestal op een andere dag voor mijn verjaardag. Dus in principe vieren we dan alleen mijn verjaardag met de schoonfamilie. Mijn man is trouwens een dag voor mij jarig dus dat vieren we in één keer. Maar eigenlijk hoeft het niet voor mij. Als er toch alleen maar schoonfamilie komt dan heb ik er geen zin in. Ik heb dan wel aardige schoonouders, maar met de broer en zus van mijn man kan ik niet supergoed overweg.

7. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    hier worden de verjaardagen wel altijd gevierd. Voor mij en mijn man beide 2 keer een keer vrienden en 1 keer familie. Familie overigens niet zo heel veel, alleen ooms en tantes waar meer contact mee is de rest van de ooms en tantes die komen niet. Natuurlijk komen (schoon)ouders, broer en zus ook. Vind het altijd wel gezellig. Doen het ook altijd wel in 1 weekend, is ff druk maar ja, beter als 2 keer druk.

8. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ik wordt as donderdag 28, en heb er nu ook geen zin in!(8 maanden zwanger) Moet zeggen dat ik er elk jaar minder zin in heb!
    Heb het nu een beetje verdeeld. 3 vriendinnen met kids komen donderdag gewoon, zondag mijn pa met vriendin, broer met zoontje en savonds nog een bevriend stel.
    Verder niks.
    Ga geen mensen uitnodigen waar ik maanden niks van hoor, en dan zelf de hele dag rennen springen!

Mijn man vier het al jaren niet meer! Voor mijn zoontje doen we het wel altijd mega groot! Dat zullen we ook blijven doen! Voor een kind vind ik een verjaardag toch wel heel speciaal!

kus miek

9. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik heb er ook een pokkehekel aan en vier het ook nooit echt. wel komen mijn pa en ma. en soms een oom en tante maar verder nee hoor. ga liever lekker uit eten met mijn man en plurk of lekker een weekend weg.

plurk haar verjaardag wordt wel gewoon gevierd met taart, slingers enzo natuurlijk:D

10. miffy11

miffy11 Niet meer actief

gefeliciteerd!

ik heb het afgelopen jaar voor het eerst in jaren weer gevierd, heb nooit heel goed contact gehad met familie, maar nu ik zelf een kind heb is het een stuk beter. vond het wel weer tijd om met zn allen bij te kletsen dus vond dit wel een leuke gelegenheid :)

11. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    #11 Edge, 19 jan 2010
    Laatst bewerkt: 19 jan 2010
    Misschien dat ik het dit jaar ook maar zo doe haha, lekker in de zon zitten met m'n snufferd :D! Alleen ben ik steeds jarig in de herfstvakantie, dus qua prijs treffen we het denk ik niet :p.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het steeds minder leuk vind worden.

Edit: Gefeliciteerd :):D

12. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

van harte, wij vieren het wel van ons en onze meid, al is het alleen maar voor mijn dochter.
    Die vind het zo leuk als iedereen op visite komt dus dan maar voor haar :D
    en als ze geweest zijn heb ik het ook altijd weer naar mijn zin gehad.

13. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hier vieren we onze verjaardagen wel en dan met mensen die we regelmatig zien, dus naaste familie en goede vrienden.
    Ik ben ieder jaar weer blij dat ik er een jaartje heb bijgekregen, dus dat mag best gevierd worden.
    En natuurlijk is het een gedoe en een rommel in huis, maar dat maakt me niks uit.
    Wat is nou leuker dan een borrel/fris drinken op je nieuwe leeftijd met mensen waar je van houdt?

14. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    dankjewel allemaal...:)
    ben dus niet de enige die haar eigen verjaardag niet viert met familie....:D

15. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Gefeliciteerd :)

Wij vieren het nog wel, maar word ook steeds minder, m'n man heeft het vorig jaar niet gevierd, jaar daarvoor ook niet volgens mij

16. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Gefeliciteerd!

Ik vier het wel.. 1 feb ben ik weer jarig. Vier het gewoon met mn fam en wat vrienden, mn ouders eten vaak mee.. Gezellig.

Ik hang ook nog vlaggetjes op.. hahaha onder het mom van voor mn kinderen.. Maar stiekem vind ik het zelf gewoon leuk :D

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Gefeliciteerd! En veel plezier op vakantie! :D

Wij vieren onze verjaardagen wel. Eigenlijk nodigen wij niemand speciaal uit, naaste familie komt sowieso. Vind het altijd wel een gezellige boel bij ons thuis. :)

18. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Gefeliciteerd!

Mijn verjaardag is midden in de zomer dus dan is iedereen op vakantie en vier ik het niet echt. Mijn meissie en man vieren het wel maar alleen met mensen die we ook het hele jaar door zien anders hoeft het niet hoor!

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ TS: Gefeliciteerd!!

Ik vier altijd mijn verjaardag en mijn man ook. Ik nodig alleen mensen uit die ik normaal ook spreek, dus altijd hartstikke gezellig. Aan het begin van de avond is het altijd wel druk, maar daarna valt het allemaal wel mee. Mijn ouders en broertje en zusje en aanhang pakken na 2 drankjes wel hun eigen drinken uit de koelkast en vanaf een uurtje of 12/half 1 zijn de meeste mensen wel weg en zijn we nog met een klein groepje over. Dan zetten we de wijn en het bier gewoon binnen handbereik, lekker nog van alles te eten erbij en een beetje slap ouwehoeren. Zo houden we het met gemakt tot een uurtje of 3/half 4 vol. Dan gewoon de hele bende in de vaatwasser, dat ding aanzetten en lekker je bed in rollen.

20. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

gefeliciteerd!!

ik vier mijn verjaardag ook nooit, vaak komen er wel mensen maar ik vier het nooit door mensen ook uit te nodigen.

Deel Deze Pagina