Wat een dag ! :)

Discussie in 'De lounge' gestart door Snoopy82, 22 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Geen bijzonder topic, maar wilde t toch even vertellen hier aangezien ik alleen thuis ben als enige volwassene :p

Het begon in de ochtend dat ik besloot op de fiets naar de fysio te gaan. Bij een rotonde steek ik superduidelijk me vinger uit richting waar ik heen wil.. een man rijd me zowat aan!!! Dus ik roep kijk toch uit man!:x Het grappige is..hij roept terug: moet je je arm maar uitsteken trol ! whahahaha, hoezo een oude lul die een bril nodig heeft?:cool:

Vervolgens in de middag langs de huisarts. Zoontje van 2 wilde natuurlijk uit de buggy en spelen en ik had de baby in draagzak.. zoontje begint te spelen en hij is altijd erg aanwezig :) hij gooit 2 boekjes op de grond en speelt met wat anders. Zit er een vrouw die zegt hele tijd tegen me zoon: ga de boekjes maar opruimen ik kan er niet zo goed tegen als ze op de grond liggen en dot 3 x ( we zijn er net 5r min!!!):$:x:x Zegt ze hele tijd, ga maar nie zo schreeuwen, we zijn in de wachtruimte vd dokter, stil maar even ik wil boekje lezen etc etc ggrrrrr wat een kutwijf! Ze is aan de beurt en me zoontje glipt in deuropening weg naar kamer vd arts en wat zegt dat wijf tegen de arts??? Dit is me er 1tje hoor en pakt mijn zoontje aan 1 arm en trekt m naar buiten en zegt tegen hem: t is mijn tijd dit he... wtf, alles wat je tegen hem zegt.alsof hij t allemaal snapt en begrijpt!! Hij is 2 pppfff Huisarts is nieuw , nooit gezien dat mens en ze stelt zich niet voor nix...en kijkt geirriteerd naar me zoontje die met t speelgoed op der kamer speelt.

Ik ga erna kokend naar de AH even wat dingen halen en mijn zoontje graait eitjes van KINDER uit t schap ( mocht wel van mij) maakt er 1 open en begint te eten.Een oma met der kleindochter zegt terwijl ze voorbij loopt: ow kijk kindje eet NU al choco...is dat jou prob??!! Kom ik die zelfde oma tegen aan de kassa naast ons en ze is in gesprek met iemand achter haar en schept over ja ik pas 2dgn op tot 6 u blablabla.. Vervolgens voegt ze eraan toe: jaa en deze kleine meid heeft al een gebakje op en nu een plakje cake :) vol trots verteld ze dit en voegt eraan: ja dat mag ik eigenlijk niet van haar mama maar ik doe t toch hoor en zeg gwn lekker nix:$:$:$ en dan mij en zoon raar aankijken dta hij een chocola eet hahahha

Nou vandaag dus ergggg bizarre mensen tegengekomen die me t bloed onder me nagels vandaan haalden maarjaa :) kan er achteraf om lachen ;):D what a day !!! Happy to be home, maarja nu is zoonlief vandaag wel ergg vervelend en wil m uitzette, jmmr kan niet vinden waar de batterijen inzitten bij m :D:cool:;)

2. wrsh

wrsh Lid

10 mrt 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    ahhwwwww.... Ik begrijp je helemaal... Kunnen zulke mensen geen eigen leven leiden, dat ze zo nodig commentaar op andermans leven moet geven??

3. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Oh oh oh! Wat een dag, inderdaad!!! ;)
    Niks van aantrekken hoor!!! Sommige mensen moeten gewoon altijd wat te zeuren hebben! ;)

4. Jel

Jel Niet meer actief

Als ik het zo lees en ik stond in jouw schoenen, dan had ik gedacht: "Waar staan de verborgen camera's van Bananasplit?"
    Wat een rare mensen, veel op één dag ook.

5. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    Ahh ik snap je hoor. Hinderlijk he dat mensen zo kunnen zijn. ik had me echt niet in kunnen houden en wel iets gezegd tegen die mevr bij de dokter. Ik bedoel kinderen zijn kinderen en er staat niet voor niks speelgoed om mee te spelen! En je zoontje is nou nog niet op een leeftijd dat hem het interesseert of de boekjes nou op of naast de tafel liggen want hij is aan het SPELEN.

maar ehh wat een knap kindje heb jij! wat voor afkomst zijn jullie?

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Gewoon niks van aantrekken joh!
    Ene oor in, andere oor uit...
    Die mensen zie je toch nooit weer.

Maar begrijp ik nou goed dat je zoontje in de albert heijn, de nog niet betaalde kinder chocolade mocht open maken?
    Want dat zou ik zelf ook een beetje vreemd vinden.

7. Jel

Jel Niet meer actief

Daar zat ik ook nog even naar te kijken ja. Ik heb zelf bij AH gewerkt en het gebeurde regelmatig dat ouders hun kind al wat te eten gaven wat nog niet betaald was. Vind het ook niet zo netjes. Straks kom je bij de kassa er achter dat je je portemonnee vergeten bent, en dan heeft je kind al een kindersurprise-ei op. Ik zou dit zelf nooit doen eigenlijk, maarja dat is mijn mening.

8. Vagans

Vagans Niet meer actief

Jeetje wat een mensen ben je tegen gekomen zeg! Ik zou de deur op slot doen en vooral niet meer onder de mensen komen vandaag hahahahaha!

En ik snap je berichtje heel goed, soms wil je het gewoon ff melden als je alleen bent ;)

9. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Het is niet zo dat ik huiskwam en me er nog over opwindde...behalve dan vd nieuwe arts. Als je je niet eens even voorstel en zo naar me kind kijkt overweeg ik al snel een andere arts te nemen... De mensen in wachtkamer en in AH maak ik me nie druk om, maar denk gwn van: wrm bemoeien met een ander??? Zat er nog 1 in wachtkamer zegt tegen me zoon: stil ik heb hoofdpijn..uuhmm ja komt voor elkaar zegt me zoon dan? ppfff aub hoor

Mijn kindjes zijn half Turks en half ANtilliaans voor degene die t wilde weten. En over de kinderchoco... als wij boodschappen gaan doen hebben we altijd geld of pinpas bij ons, gaan immers de deur uit voor boodschappen :) Ik respecteer ieders zijn mening hierover maar als antw: ja hij mocht 1 eitje al in zijn buggy eten als zoethouder :p voordat we hadden betaald... Als we grote boodschappen gaan doen begint ie ook al met dora koek, chips of kroepoek voor we afrekenen... jaa ik vind t ook niet helemaal ok, maar ja ik betaal ervoor en t houd hem zoet en stil.... maybe idd fout middel als zoethouder ( zegt mijn vriend tenminste wel)

10. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

pff das irritant idd zulke mensen... ennu ik geef mn dochter ook altijd wat te snoepen hoor wat nog niet betaald is. een krentenbol of korstje van een brood ;)

11. Que

Que Niet meer actief

Ik had het pas ook hoor, kleine man schreeuwde de hele winkel bij elkaar.... Nou dan geef ik hem een soepstengel uit het pak en is hij weer stil!! Lekker boeiend.

Maar dat mens in de wachtkamer zou een goeie voor mij geweest zijn..... Jij bent toch de moeder en je bent er toch bij dan is het aan jouw om te zeggen dat er dingen opgeruimd moeten worden!!!

12. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Euhm, schijnbaar ben ik de enige, maar vind eigenlijk vooral dat jij apart reageert.
    Naar mijn mening hoor je in de wachtruimte bij een arts rustig en stil te zijn, dus ook je kinderen naar rust te manen. Er zitten daar genoeg mensen die zich echt niet goed voelen, dus vindt het niet zo gek als deze 'last' hebben van een druk kind.

En de supermarkt. Tja, je hebt nog niet betaald, dus is het nog niet van jou, dus behoort iets nog niets geopend te worden.

Sorry maar eigenlijk snap ik alle mensen wel. Ik kan ook wel begrijpen dat jij het als opvallend ervaart, zoveel op één dag. Maar om nou te zeggen dat die mensen zo apart zijn, nee vindt ik niet....

Een afwijkende mening, durf ik op de 'plaatsen' knop te drukken? ;)

13. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik vind het niet netjes om kinderen al eten te geven waar je nog niet voor betaald hebt.
    Het is nog niet van jou.
    Ik vind dat kinderen ook moeten leren wachten en dat ze niet zomaar dingen in de supermarkt mogen opeten.
    Als je ze toch wat wilt geven in de supermarkt....dan zou ik iets geven wat ik al van huis heb meegenomen.

Persoonlijk hou ik mijn dochter ook altijd rustig in de wachtkamer.
    Dit vind ik ook iets wat ze moet leren.
    Niet de hele wereld draait om hun.

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Die andere dingen vind ik idd wel rot, maar vind het stiekem ook wel een beetje aso om je kind al dingen te laten eten in de winkel. Officieel mag dat ook niet.

15. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Helemaal mee eens.

16. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Dat van die rotonde daar geef ik je helemaal gelijk in en ook van die vrouw die wat aan te merken heeft op het feit dat jij je kind chocola geeft terwijl zij haar kleinkind zelf ook vol propt.

Maar eerlijk gezegd vind ik dat jij je kind best een beetje in toom mag houden in de wachtkamer van de huisarts. Tuurlijk reageerde die vrouw vreemd en ook over dat het haar tijd was, maar niet iedereen kan goed met kleine kinderen overweg. Maar de meeste mensen die bij een huisarts komen zijn niet in orde, dus een beetje rust kan dan geen kwaad...

En over iets geven om je kind zoet te houden, dat begrijp ik wel, maar geef hem dan een stukje van een krentenbol ofzo. En dan als zoethouder, dat als hij lief is, hij thuis een chocolade eitje krijgt! ;) Dan krijgt je ook niet van die vreemde blikken en nare opmerkingen, want op zich snap ik wel dat er mensen zijn die het niet zo netjes vinden om al iets te geven terwijl je nog niet betaald hebt. Zelf denk ik daar niet zo moeilijk over hoor, maar ik begrijp het dus wel.

17. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Heb je niets tegen die vrouw in de wachtkamer gezegd? Ik pik het echt niet dat een onbekende zo tegen m'n kind praat en al helemaal niet Bin de arm wegtrekken:$Kom nou.

18. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    het is fijn dat er een plek is om je verhaal kwijt te kunnen hier en om even stoom af te blazen en ik weet dat geschreven tekst altijd heel anders overkomt en ts waarschijnlijk een heel net en rustige moeder is en ik soms een beetje te moraalridderig kan zijn maar als iemand al over andere schrijft van wat een oude lul, een kutwijf en wtf dan krijg ik al een soort beeld van hoe het gaat

19. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Helemaal mee eens!

20. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Daar was ik weer meiden,

ik ga niet op iedereen persoonlijk in, duurt te lang :) zal ff alles in 1 beantwoorden :)

Wij waren net 5 min in de wachtkamer en mijn zoontje schreeuwde niet ofzo, maar speelde gwn en gooide de 2 boekjes op de grond en ging met iets anders spelen. Ik zei ruim je t even op schat? antw was nee..ik dacht ga er nu geen prob van maken want dan heb ik wel een gillend kind. Zodra we an de beurt zijn ruimen we t samen op en is t klaar...maar die vrouw gaf geen ruimte om even te spelen of tijd om t zzelf op te ruimen, die bemoeide zich telkens met wat mijn kind moest doen dan denk ik laat t nou gwn aan de moeder zelf ff over....hij gilde echt nie de kamer bij elkaar. Hij glipte de wachtruimte uit en ik had een baby in draagzak op me borst dus ren je niet zo snel als de baby slaapt. Ik ging er gelijk achterna en wilde hem meenemen op een normale manier, maar zij deed t wel weer ff voor mij, ja dan kook ik wel van binnen dat ik denk: ik ben zijn moeder dus geef me ff de kans en ruimte om t zelf op te lossen met me kind snappen jullie ? :)

Over de AH en t choco eitje, ja ik lees meningen verschillen erover...vaak hebben we eigen koek en sap mee, mama was dit vergete vandaag... wat die oma bedoelde met de choco ei was: hij is nog zo jong en NU al aan de choco? terwijl ze verderop trots verteld over haar kleinkind stiekem achter der mama der rugje om gebak en cake geeft en lkkr ff nix tegen de moeder zegt...nou das lekker dan...

een kind is een kind en ja hij was echt geen duivel in de wachtkamer, maar wilde gwn lekker spelen met t spul dat er stond voor kinderen en ja dan gaat ie fantasie spelen en daar hoort geluid bij he ;)

Ik geef me kids wel wat te eten in de winkel en ik betaal er gwn voor, ik schaam me er nie voor en vind t niet aso. Ja als zoethouder maybe fout idd mee eens en zal die tip zeker meenemen over een broodje of stengeltje van thuis ;)

Woordgebruik wtf, oude lul, kutwijf etc ok ja dat gebruik ik in me verhaal en denk dat ook in mijn hoofd in situaties...maarja ik ben wieik ben. Maar voor mijn doen heb ik vandaag tegen iedereen netjes me mond gehouden en de nette moeder uitgehangen. Zoontje uiteindelijk maar in buggy vastgebonden tot we aan de beurt waren bij de dokter, in de ah was ie superlief en die man bij rotonde ja srry als je me bijna doodrijd ga ik niet een aardig woord voor je opzoeken!

Ik geef ook eerlijk toe dat me taalgebruik soms wat aso kan zijn, en tijdens een discussie of ruzie met iemand vliegen ze er soms ook wel uit, maar dan moet t om iets heftigs gaan... maar daar zitten me kids nie bij :) of tenminste tot nu toe niet echt gebeurd behalve de gebruikelijke scheldwoorden die er weleens uitglippen wat de meesten wel kenne als verdomme, shit, kut etc :)

Nee ben echt geen aso tokkie mama die der kinderen niet aankan, maarja ben ook geen mama die voorbeeldige kids hebben die geen kik geven als we ergens zijn.. t is en blijft een kind nog he...

Deel Deze Pagina