vervolg kotsbeu

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lunaatje, 17 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lunaatje

lunaatje Actief lid

4 dec 2006
    297
    0
    0
    dienster
    deurne(antwerpen)
    ben heel dit weekend thuis,en daar ik altijd lig te huilen,gaan ze het in oog houden dat ik niet depressief wordt,en dat braken gaan ze ook in het oog houden,anders moet ik na week 16 met veel kans naar het ziekenhuis,hou nog altijd niets binnen,drinken blijft er 2 minuten in,en ete,ik krijg gewoon geen hap door men keel,moet maandag naar gynecoloog en ga eventueel vrage of ik tot week 16 al thuis kan zitte,en dan kunnen we verder zien,maar heb ook heel veel last van helse rugpijn als ik aan het werk ben,aan het einde van de dag kan ik gewoon niet meer rechtstaan,heb mottilium gekregen van ha maar liefst zo weinig mogelijk innemen zei ze,ben echt beu,weet met men eigen geen blijf niet meer

2. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Jeetje meid, veel sterkte, hoop voor je dat het snel overgaat!

3. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Zo meid heftig. Ik zou inderdaad vragen of je thuis kan blijven want dit is ook niet goed voor jou en de baby. Veel sterkte.

4. Anz

Anz Actief lid

21 dec 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    He jakkes....
    Je moet gewoon thuisblijven! De energie die je dan nog overhoud kan je aan rustig eten besteden. Ik merk heel duidelijk dat hoe moe ik ben erg samenhangt met hoe misselijk. Als ik een drukke dag heb gehad kan ik donder op zeggen dat ik de volgende ochtend boven de plee hang. Hou ik het een beetje rustig, eet kalmpjes steeds wat beetjes, erg op tijd naar bed, dan ziet de volgende dag er veel rooskleuriger uit!

5. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Jeetje zeg :(
    Heel veel sterkte toegewenst.

6. RedRose

RedRose Actief lid

14 sep 2006
    235
    0
    0
    Lieve meid,

Mun eerste zwangerschap was in t begin ook een hel. Meld je direct ziek! Al dat uitputten wekt nog meer misselijkheid op. Ga op bed liggen en slaap veel. Dat heeft je lichaam nu gewoon nodig. En echt waar met 20 weken ging t bij mij beter. Ik vond er ook weinig positiefs aan in t begin maar je moet toch proberen positief te blijven. Heb je van de HA al Emasafene gehad? Het hielp bij mij geen zier maar misschien bij jouw ietsje. Verder ben ik destijds opgenomen in t ziekenhuis en daar een week in bed gelegen aan een infuus. Dan hoef je je ff niet meer druk te maken over evt. vocht of eten. Want dat krijg je gewoon. Je bent gewoon op nu. MOE MISSELIJK UITGEPUT EN ONDERVOED! Echt waar meissie meld je ziek en vraag evt aan je ha of hij je wil opnmen? Het helpt echt als je weer ff goed vocht etc toegediend krijgt. Na een paar dagen aan t infuus voelde ik me echt veeel beter. Het gaat niet over maar je laadt weer ff op! Kom voor jezelf oP! Mijn ha deed er ook nix mee maar de huisartsenpost uiteindelijk wel. Je meot je plas laten nakijken op ketonen. Ga er achter aan hoor! Jij moet van je laten horen want ze vinden het al gauw goed...Ga anders vanmiddag naar de huisartsenpost en vertel dat het niet meer gaat. Die ha op de huisartsenpost kijkt je weer ff helemaal na en ik werd toen direct opgenomen...

HEEL VEEL SUCCES en laat je niet op je kop zitten.

Greetz RR

7. lunaatje

lunaatje Actief lid

4 dec 2006
    297
    0
    0
    dienster
    deurne(antwerpen)
    wat zijn ketonen?
    ik vind wel dat mijn plas meer naar de oranje kant is?

8. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    heb je al eens aan acupunctuur gedacht? Was na één behandling vrijwel van dat klotegevoel af.

9. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Goh wat verschrikkelijk voor je!

Heel veel beterschap...

10. RedRose

RedRose Actief lid

14 sep 2006
    235
    0
    0
    Ke(n)tonen zijn stoffen in je plas, die je lichaam afgeeft bij afbraak. Daar aan kunnen ze bv zien dat je uitgedoogt bent/raakt.

Plas je nog wel? Houdt dat ook goed in de gaten! Je moet wel goed blijven plassen anders ben je behoorlijk aan t uitdrogen. Ik kon echt nix noppes nada binnen houden en was dus ook in 2 weken 11 kilo afgevallen. Op t eind gaf ik zwart gal over. Kijk uit dat het bij jou niet zo uit de hand loopt! Mijn ha heeft me (nogmaals) gewoon laten liggen, maar hierin moet je echt voor jezelf op komen hoor! Ze zeggen ach, joh t hoort erbij. Of deze was ook lekker; niemand heeft je toch ooit gezegd dat zwanger zijn makkelijk is? Maar een hel hoeft het ook echt niet te zijn hoor!

Zorg goed voor jezelf!

Succes.

Deel Deze Pagina