goedkoop maar mooi ipad - hoesje

Discussie in 'De lounge' gestart door bunchy, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    Hoi,

een Ipad 2 hoesje kost 50 euro, ik heb het dan over een mooi zacht lederen wit hoesje om je IPAD te beschermen maar ook om hem in sta-stand neer te zetten zodat je lekker relaxed je handen vrij hebt en toch tv kan kijken...

is er een goedkoper alternatief dat jullie weten?
    wel dat je 'm mooi neer kan zetten...

dank voor de moeite hoor!

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Even zoeken op Ebay, daar is het echt veel goedkoper om die dingen te kopen. Ik heb daar een mooie hoes voor mijn samsung note gekocht voor rond een tientje (incl verzendkosten)

3. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Lightinthebox of miniinthebox

4. pregnantje

pregnantje Bekend lid

17 dec 2012
    788
    656
    93
    Ik heb mijne gekocht bij Dixons. Ik zei: "doe maar het goedkoopste wat jullie hebben."

40 euro! Schrok hier wel van, maar hij is een stuk steviger dan het vorige ding van 20 euro dat binnen een paar maanden stuk was.

Is een licht leren hoesje, waar hij ook in kan staan.

5. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Ik heb bij de hema een achterkant hoes laten maken met foto van de kids.. en dan voor op t glas zo leder ding , waarmee je je ipad ook kan laten staan.

6. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Google even coversenzo.nl

7. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Ik kwam net dit tegen...

Goedkoop wordt duurkoop bij Chinese internetshop Miniinthebox

Internetwinkel Mininthebox.com in China biedt producten aan tegen prijzen waarvoor je ze in Nederland niet kunt kopen, zo lijkt het tenminste op het eerste gezicht...
    Eenmaal je bestelling gedaan word je na een week of vier (!!!) onaangenaam verrast met een forse naheffing van de douane, te voldoen aan de koerier bij levering aan je deur.

De inklaringskosten, groot €12,50, zijn standaard, aanvullend vermeerderd met 19% btw over je bestelling. Heb je dus een bestelling gedaan van €5,- dan betekent dit dat je nog maar even een slordige €13,50 moet bijbetalen!
    Je prulletje van €5,- kost nu dus opeens €18,50, meer dan 3 x zo duur dus!
    Maar dan had je wel de verzendkosten gratis, jippie!

Op de site van Miniinthebox word je nergens gewaarschuwd voor dit soort buitengewoon hoge douanekosten. logisch ook want anders zou je waarschijnlijk helemaal niet bij hun bestellen.

Misschien is het wenselijk dat Tros-Radar hier eens aandacht aan kan besteden in haar programma want veel consumenten zijn hiervan niet op de hoogte en worden zo met onverwacht hoge kosten geconfronteerd. Zo wordt goedkoop altijd duurkoop!

8. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    meiden, dank jullie wel! wat ik vergeten ben te zeggen: ik wil graag dat hij automatisch aangaat als je hem openklapt en uitgaat als je hem dichtklapt.. dat kan met de meeste hoesjes van de sites niet...
    iemand de ultieme tip? ik wil eigenlijk gewoon precies dezelfde witte als die van apple (50 euro) maar dan stukken goedkoper...
    of is dit een onmogelijke opgave?

9. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Gaat gewoon in een envelop dus geen douane problemen. Heb er al meerdere dingen vandaan en nog nooit een probleem gehad. Hangt af van de grote van het pakket.

10. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
  11. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Dat wat jij bedoelt hebben wij ook, die rol je zeg maar op tot driehoekje en dan kan hij staan, is magnetisch waardoor de ipad sluit als je het beeld afschermt!

Kijk eens even bij dealextreme, daar verkopen ze echt van alles! (zit in Hongkonf of zo) Is betrouwbaar want mijn man besteld daar regelmatig dat soort spullen en het kost geen drol!!
    Oordopjes, telefoon hoesjes, zonnebril, zelf een keer ovulatie testen

12. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    ooh daar kan ik kijken.. mits ze het zelfde zijn!

13. miyuki

miyuki Lid

27 apr 2012
    5
    0
    0
    Bij de Action hadden ze er ook 1. Weet de prijs niet meer, was wel onder de 10 euro. Maar is een handig ding. Je kan hem neerzetten, werkt dan alleen niet met een magneetje maar je moet hem dan schuiven. Hij gaat ook uit als je hem dichtklapt. Mijn vader heeft hem, hij is er erg blij mee.

14. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Maar zo lelijk.. ;)

Snap nooit dat je wel 500 euro (of meer) voor een ipad geeft en dan bezuinigd op de bescherming.
    Wij hebben er een van Kids Cover iPad hoes voor kinderen, speciale iPad Cover voor Kids en Peuters
    Vooral voor de kinderen, hij is nog steeds krasvrij na toch al een aantal butsen op de grond.

15. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
  16. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Ik heb eentje van de action die hebben ze in verschillende kleuren nepleer heb zelf een rode ;)... die van mij gaat automatisch aan als ik hem openklap kost 5 euro :) je doet er niet zo lang mee als zo'n dure maar ik heb hem nu 5 maanden en hij is nog prima...

17. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    Hmm wil eigenlijk gewoon de mooie van Apple.. Zijn deze niet SOms in aanbieding?

18. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos

In de salesshop van een appleleverancier was de normale prijs voor een iphone4 hoesje een 'aanbieding' 4s & 5 waren toen al beide op de markt. En de nieuwe 'Apple' winkel was toen ook open, en verkocht geen 4 producten meer... Apple en aanbiedingen kun je hoogstens via hun site vinden, of een 'nep-artikel' goedkoper.

19. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Kijk eens op hoesjesboetiek.nl, goeie site snelle levering! Heb daar mijn hoes voor de ereader gekocht!

Deel Deze Pagina