Dacht dat ik er veel mee bezig was.. gelukkig zijn wij pas bezig met de eerste ronden en wil ik niet na denken over al het gedokter dat hier boven staat.. jeetje.. lijkt me verschrikkelijk... Ik slik foliumzuur, ben in maart gestopt met roken maar drink wel nog biertjes in het weekend.. Verder zie ik overal babys, kinderwagens, kleertjes, zwangere vrouwen, mammafietsen, en allerhande andere dingen die met kinderen te maken hebben... hahaha... Terwijl wij voor het stoppen met de pil 1 sa 2 keer per week seks hadden hebben we nu ongeveer om dedag seks... ik blijf wat langer liggen na de seks en probeer klaar te komen na hem... Nadeel is dat ik er zo mee bezig ben, ook tijdens de seks, dat ik niet echt nat word... seks is niet pijnlijk ofzo, maar heb gelezen dat dit belangirjk is... verder durf ik eigelijk neit meer zo goed naar de wc te gaan wanneer we seks hebben gehad, bang dat ik juist het goede zaadje uitplas... (jaha, klinkt misschien dom, maar ik denk wel zoo.. haha) Ik kan dus niet uitschakelen en denk er 24/7 aan onderhand.. droom er zelfs over... (ik neem abbo hier, blijf mee lezen! )
Ik spuit dagelijks 75Eh puregon, ga vanaf cyclusdag 10 om de dag voor echo om de eigroei bij te houden naar de gyn, spuit pregnyl als mijn eitje groot genoeg is, ga terug naar de gyn 2 dagen na deze spuit om mijn IUI te krijgen. Daarnaast slik ik natuurlijk alweer ruim 2 jaar foliumzuur en aanvullende vitamientjes, leef gezond, sport en doe leuke dingen.
Ovulatietesten Zwanger worden pillen van de Etos Teunisbloesemolie pillen Erna een kwartiertje met de benen omhoog Erna nog een hoogtepunt Gestopt met roken (alhoewel ik af en toe wel een zwak momentje heb gehad) Tijdens de vruchtbare dagen vaaaaaak van bil (op advies van de dokter zijn we dat nu minder gaan doen) Foliumzuur Extra lekkere seks proberen te hebben (schijnt te helpen) Mannelijke vruchtbaarheidstest En nu dat allemaal nog niet geholpen heeft, gaat vriendlief ook aan het foliumzuur, de zink en gaan de strakke bjorn borgs even achterin de kast.
Wij zijn bezig met onze eerste ronde....super spannend natuurlijk. Ik ben al voordat we daadwerkelijk gingen klussen begonnen met foliumzuur...en hield mijn cyclus in de gaten. Het klussen proberen we om de dag te doen en in onze vruchtbare periode elke dag... Nu is het afwachten en dromen van een kindje!