Ik ben dus niet de enige die de was doet hahaha. Zoon ligt nu op bed, ik ben stiekem even naast mn snurkende man gaan liggen. Misschien slaap ik ook nog even. T was een korte nacht
Eigenlijk altijd een lekker lui dagje houden. Zoon heeft me uit laten slapen tot 8.30 uur. We zijn nu met zijn tweetjes beneden. Ik aan de koffie en hij speelt met zijn autootjes. Meestal ben ik de kerstversiering helemaal zat en ga ik dat wel opruimen, als ik gedoucht heb. Maar voorlopig zit ik nog in mijn pyjama
Een pyjama dag, m'n dochter slaapt nog steeds, en ik ben er ook weer bij gekropen. Heerlijk van die luie dagen met m'n gezin.
Hier staat de wasmachine ook al aan. En op de kerstboom na, al het kerstspul verzameld. Dat staat hier op de tafel om opgeruimd te worden. Maar manlief slaapt nog na een nachtdienst en op onze kamer staan de dozen van het kerstspul. Dus dat wordt pas vanmiddag opgeruimd. Verder een stukje wandelen vanmiddag denk ik. En nog iets voor school doen.
Al de bedden verschoond, eerste was zit er ook al in! Man en zoon hebben de kerstboom en kerstspullen opgeruimd. Straks naar mijn ouders
Voor het eerst in zoons bestaan tot half 9 in bed kunnen liggen, dus ik heb een prima energie niveau! Zo even de was vh weekend doen en de zooi opruimen. Vanmiddag naar de nieuwjaarsborrel vd familie. Als het droog blijft misschien nog even wandelen.
Ik hoop bevallen maar dat zal er wel niet in zitten Verder niet zoveel vandaag, vanmiddag krijgen we visite.
Ahh nou, onze harige demente dochter heeft alleen de achtertuin (doen we anders nooit) gezien. Ik durfde het bos ook niet aan. Ze schrikt al als ik nies!
Hier was ik de eerste die wakker werd en daar baal ik van... slapen de kinderen een keer uit, vergeet ik met ze mee te doen . Daardoor wel de tijd om beneden op te ruimen. Na een uurtje waren de kids ook wakker. Straks man wakker maken, de kinderen douchen en aankleden en dan naar mijn oma's. Misschien ook nog even naar mn (schoon)ouders. En vanavond lekker bankhangen.. En daar kan ik me nu al op verheugen
Hier een normale dag. Nu alvast de kip marineten en een wasje weg werken, straks even buiten wandelen en eten met met dochter.
Man is nu naar de kerk en als hij thuis komt gaan we naar mijn zwager en schoonzus. Daar komt mijn hele schoonfamilie naar toe. Daarna gaan we naar mijn opa en oma''s. Daar komen ook mijn ooms en tantes naar toe. Het is alleen een stukje rijden dus het is vandaag de laatste nieuwjaarsdag dat we daarheen gaan met de kinderen dus we gaan er nog maar even extra van genieten
Zometeen de kerstboom opruimen! Zo wat ben ik die beu nou!! Even snel wat poetsen in huis.. wasje draaien.. En dan lekker een film kijken met mijn gezin! En eind van de middag even naar mijn ouders! En vanavond ? Lekker bankhangen!! Heerlijk
Nee hoor, die gaat gewoon door hier. Heb de bedden van de twee oudste kinderen al afgehaald. Ons bed en van de jongste heeft mijn man vrijdag al gedaan. Ik draai gewoon lekker door.
Hier ook met de was bezig. En stofzuigen en dweilen. Vanmiddag als de kleine wakker is naar ouders en schoonouders
Oh en uiteraard.... vanavond de WK-finale darten kijken Nu al zin in... ik hoop dat Cross Taylor vet inmaakt