Ik weet het niet... Morgen gaan we naar het buitenland voor een minivakantie. Inpakken met kinderen gaat niet, wil nog graag opruimen.. Maar ook dat gaat niet met kinderen. Ik wacht wel op het middagslaapje van de jongste. Beetje thuis rommelen dus met twee meiden om mij heen.
Even langs mijn opa waar de hele familie samen komt. En verder de was weg werken en niks doen. Kerstboom laat ik nog even staan. Vind het wel gezellig
Wij zijn gezegend met een dochter die uitslaapt, dus we worden net pas wakker We gaan de kerstboom opruimen en verder weet ik het nog niet. Ik denk nog even naar buiten.
Bankhangen en een paar kleine klusjes in huis. Liefste de kerstboom ook weghalen, maar net niet genoeg zin in. Komt morgen wel denk ik dan. Verder eten we vanavond weer bij mijn schoonouders, dus hoef niet te koken
Wij gaan zo met de familie lunchen in het restaurant van mijn zwanger. Daarna de dag en avond doorbrengen bij mijn schoonmoeder. Hier geen wasjes vandaag.
Wij gaan lekker gourmetten met familie. Omdat we met kerst zoveel andere dingen hebben allemaal. Heb er zin in.
Ik ben echt gesloopt van de korte nacht.. mijn vriend is met de kleine even naar zijn ouders en ik ga een beetje proberen bij te slapen. Verder wasjes en opruimen! Kerstboom misschien vanavond weg. En vanmiddag na het dutje van mijn zoontje nog even bij buren langs.
Hier slaapt dochter normaal wel uit, maar maakt mijn oudste hond mij in de nacht wakker zodra ze durft te plassen buiten. Dat was alleen vanmorgen om half 9 pas dus ben maar meteen opgestaan. Dochter werd alsnog wakker toen ik de trap af liep dus het was al vroeg bedrijvig in huis Heb net de aynil kerstspecial gekeken (niet eerder tijd voor gehad) en zometeen gaan we beginnen met alle kerst meuk weer naar zolder te duwen. Nu al zin in
Net de keuken opgeruimd en vaatwasser aangedaan. Zo douchen en aankleden en dan vanmiddag naar de nieuwjaarsreceptie. En verder helemaal niks. Morgen de uitgezochte spullen naar de stort, kringloop en op marktplaats zetten. En naar de tandarts... zucht. Als het niet druk is bij de stort en kringloop kunnen we gelijk de kerstversiering opruimen en de woonkamer veranderen kunnen we de rest van de week leuke dingen doen.
Meestal zo min mogelijk . Heb lichte hoofdpijn en ben mega moe. Lag er om 4uur in en om 9uur was ik al wakker, vanavond maar vroeg naar bed. Mn man gaat straks even naar zn vader en ik hoop dat de kinderen mee willen zodat ik nog even op de bank kan liggen en anders maar even een film voor de meiden aanzetten. Ik hoop dat we vanmiddag nog zin krijgen om de kerstzooi op te ruimen.
Eerst uitgeslapen tot 11:00 toen lekker op de bank geploft spoorloos gekeken, Wil eigenlijk even de ramen lappen aan de voorkant maar eerst maar eens zin zien te maken, en straks even afwassen de was opruimen en stofzuigen, dweilen en dan weer op de bank ploffen, en vanavond lekker lui een pizza in de oven knikkeren en vind het wel weer prima zo
De kerstzooi op zolder geflikkert. Ramen gezeemd, flink gestofzuigd en man is aan het dweilen. We hebben zowaar weer iets dat lijkt op een huiskamer! Voor even dan toch..