Ben benieuwd wat jullie gaan doen morgen op 2e kerstdag! Ik wil er wel even uit met man & kids maar weet niet wat. We wilden eerst naar de dierentuin of zo maar het wordt wel erg koud dus dat vind ik iets minder leuk. Iemand nog leuke ideetjes?
Wij wouden eerst naar Dronten toe rijden, daar hebben wij in November in het koninging Whilhelmina bos een boom voor mijn vriend zijn zusje gepland (die is in juni overleden aan kanker) en dan wouden we een bos wandeling maken, maar we hebben het weerbericht gehoord, en we zeiden tegelijk van; ik ga niet in de ijskou lopen Dus nu hadden we maar besloten om naar de Karwei te gaan en een kapstok en halbank die we hadden gezien te halen.... en morgen avond gaan we boerenkool eten bij mijn schoonouders Lekker makkelijk geen poespas. Wat wel ook erg leuk is, en wat wij dus vandaag hebben gedaan is om een lekkere strandwandeling te maken vandaag was het erg lekker met het zonnetje, majah dat kan morgen weer heel anders zijn...
Hier 2e kerstdag altijd gezellig gewoon thuis! Bijkomen van de 2 drukke dagen (avond en dag om precies te zijn ). Dus echt tips heb ik niet. Wij gaan meestal altijd gezellig voor de buis hangen met een leuke film erbij met allemaal lekkers op tafel
aan mij heb je ook niks Ga net zoveel doen als vandaag, helemaal niks Lekker thuis met man en kind, heerlijk na al de weken druk werken
Wij blijven ook lekker thuis, kan ook niet veel anders, onze kleine meid is nog steeds niet helemaal lekker.
Overdag weet ik nog niet, namiddag en avond met mijn familie gourmetten. Heb wel zin om naar het bos te gaan haha , vind ik juist lekker in de kou, goed aankleden en dan binnen warme chocolademelk drinken, heerlijk!
Bij ons heet 2de kerstdag "anti-kerst". 2 van mijn beste vrienden, ikzelf en de kleine gaan lekker een fikse wandeling maken in de kou, en daarna soep met pannekoeken eten, en daarna in een supernest op de bank film kijken, winden laten onder de deken en in slaap vallen.
ik ga werken straks in noordwijk is het gewoon koopzondag maar vanavond lekker eten bij mijn broer en zus
hoi hoi ik ga straks naar me vriendin kerst vieren gisteren was ik gewoon thuis en heb ik samen met de kinderen gegourmet is toch niet hetzelfde hoor maar goed knuffel en wens iedereen een fijne 2e kerstdag groetjes nathalie
Boswandeling met vrienden, kids en honden. En daarna lekker thuis een drankje bij de kachel, filmpje aan... hm... @Marijke84: ik duim voor jou
hey nathalie ik begrijp idd dat het niet hetzelfde was je mist toch altijd die ene persoon. maar hij is er echt wel bij geweest hele dikke knuffel. ik ga straks de keuken in en om de voor bereidingen te treffen voor vanavond.en dan even met het hondje lopen tegen die tijd zal me ventje ook weer thuis zijn die moest gewoon werken :x