Hier ook naar Schoonouders. Gisteren waren we bij mijn ouders. Morgen noemen we 3e kerstdag en die spenderen we met onze vriendengroep.
Gisteren zijn we bij mijn schoonouders geweest en hebben we gegourmet. Vanavond gaan we naar mijn ouders. Nog geen idee wat ons daar te wachten staat. Gisterenochtend eerst naar de kerk en daarna de kadootjes bij (eerst) mijn ouders en (daarna) bij mijn schoonouders. Morgen gaan we een nieuw bed kopen ! Ik kan nu al gelukkig zijn bij het vooruitzicht naar zo'n heerlijk groot bed. Jammer dat we er nog 13 weken op moeten wachten daarna... In ieder geval wens ik jullie allemaal nog hele fijne dagen toe. Geniet lekker van elkaar! Liefs, Josien
gister op pad geweest naar familie vandaag lekker thuis mijn vriend is aan het ps3 spelen met een vriend van ons en vanavond gaan we lekker gourmetten
We gaan zo als mijn man klaar is met werken naar mijn schoonouders en daarna naar mijn ouders waar mijn hele familie is en daar gaan we eten, een buffet, heb er zin in!
Naar mijn schoonouders...daar komt mn schoonzus en aanhang...en dan maar weer eens aan het kerstdiner....wat er nog in past dan gister bij mijn moeder geweest en kerstavond met familie gegourmet en cadeaus....
Vanavond lekker met mn vriendinnen op stap en daarvoor nog even lekker volduwen met eten bij mn pa en ma ( niet te vol want dan past mn uitgaanskleding niet meer )
Gister zijn we bij mijn broer geweest en vrouw, mijn ouders waren er ook en hebben gezellig gegourmet. Tevens verteld dat we papa en mama worden. Mijn schoonouders hebben we het op kerstavond verteld. Wij zijn net naar een babyzaak geweest en hebben de kinderkamer e.d besteld. Beetje vroeg, ik weet het maar we waren er toch. Ga nu zo de auto leegmaken en stofzuigen want we krijgen morgen een andere en deze gaat morgen ook weg. Vanavond hebben we avondwake en morgen crematie. Dat is niet zo leuk.
Ik maak geen boswandeling maar zit nu aan de boswandeling (het drankje hihi) ff moed indrinken ga zo hapjes maken, dan gaan we naar de buren waar we een soort buffet hebben, iedereen maakt wat klaar.
Wij gaan zometeen gourmetten met schoonvader, diens vrouw en kleine kindje, schoonzus en zwager. Lekker cliche maar wel gezellig!