Hier slaapt bijna iedereen nog, dus straks uitgebreid brunchen. In de middag paaseieren zoeken in de speeltuin en langs de intratuin voor terrasboompjes. Vanavond gourmetten.
Wij zouden lekker gaan brunchen bij familie en daarna het bos in, maar dochter werd zaterdagavond ziek. Ze begon met spugen maar inmiddels is het volgens mij gewoon een heftige griep met hoge koorts (gister avond 41) sinds vannacht gilt ze het ook uit van de oorpijn.
Gister hebben we een brunch gehad met familie en zijn we s middags lekker de natuur in geweest en op een terras met speeltuin beland. Was heerlijk! Vandaag lekker rustig opstarten, wat was wegwerken, boodschappen bestellen en vanmiddag naar m'n zus voor het avondeten.
In de ochtend relaxed, man moet werken en neemt dochter mee en zoon is uit logeren, heerlijk. Heb in geen eeuwigheid wat uurtjes voor mezelf gehad. Vanmiddag wassen en wasjes opruimen en verder ook niet teveel
Niets. Het is hier een gewone maandag. Vriend werkt, kinderen thuis, schoonfamilie viert geen Pasen (Boeddhisme). We hebben gisteren pannenkoeken gebakken voor vanmorgen, maar dat is omdat de boter op moest. toevallig is het ook Pasen. Komt goed uit
Wij zijn de keuken aan het opknappen. Het begon met een nieuwe afzuigkap aangezien de vorige de geest had gegeven. Daar kwam, onverwachts en door een grote meevaller, een grotere kookplaat bij. Door het verwijderen van de oude afzuigkap ontstond de nood van een verfbeurt en de conclusie dat we echt een nieuwe keuken moeten aan gaan schaffen. Spaardoel geboren Tussendoor eieren verstopt, een lekker paasontbijtje gegeten tussen de keukenapparatuur die in de woonkamer staat en met de jongste een paastaartje gebakken welke zij heeft versiert. Gelukkig was de keuken afgeplakt en alle kasten bedekt met plastic want na het eten van deze taart glittert mijn poep denk ik
Wij gaan zo naar een soort openbare tuin, het kind paasdingen doen en ik hopelijk plantjes scoren. Dan naar de Hornbach; de man klus dingen doen en ik hopelijk plantjes scoren haha. Vanmiddag lekker in de tuin zitten/werken met m'n ouders, en vanavond gourmetten.
Wij rijden straks naar het hondenstrand en daar even een stuk wandelen met aansluitend een lunch met gezin. Oudste kinderen moeten vanavond allebei werken en daarom zo even wat gezinstijd
Paaseitjes zoeken op Sypesteyn met oma en daarna genieten van de zon. Heb man het idee van keukenhof gelukkig uit zn hoofd weten te kletsen, daar gaan we van de week wel heen als het rustiger is
Wij liggen nog lekker op bed, mijn man slaapt nog die heeft nachtdienst gehad en ik lig er nog even naast en lig te genieten van getrappel in mijn buik ♥️ Ik ga zo opstaan en dan lekker ontbijt klaar maken en dan gaan we vanmiddag naar het bos en vanavond shoarma eten en weer optijd slapen
Ik lees veel leuke dingen zeg! Hier wordt het een thuisblijvertje. Dochter kwakkelt al 2 weken, af en aan hoofdpijn, die is echt niet fit. En mijn man moet vanmiddag/avond werken. Leuker wordt het niet. Gelukkig een fijne tuin!
Ik zit nu op Scheveningen met de 2 jongste. De oudste is mee naar de zaak om te helpen (2e paasdag is een van de drukste dagen). Straks gaan wij ook even naar de zaak (staat een kibbeling kraam voor de klanten dus even lekker stukje kibbeling eten).
Straks geslachtsbepalingsecho en daarna even naar de prenatal De jongens zijn bij hun vader dus qua Pasen doen we niks.
We zijn een weekendje op vakantie. Wat boffen we met het weer. Jammer dat we vanavond weer naar huis moeten.
Zijn vanmorgen naar bioscoop geweest, film met ontbijt. Net ff heerlijk in de tuin gewerkt en nu aan t genieten vd zin en welverdiende pintje. Zoon speelt met buurtkinderen. Wat is dit heerlijk zeg! Zit voor de 1000% te genieten. gisteren bij familie geweest en was heerlijk en ontspannen. Wat heb ik dit gemist zeg de afgelopen jaren zo samen zijn!