@Henkie hihi daar heb ik nooit last van. Ik zou het toch eens proberen want het is echt heerlijk. Hard bolletje, roomkaas erop (dikke laag als je dat lekker vind ) en de tonijn en dan een laagje asperges. Je eet je vingers er bij op, gegarandeerd!
Nee dat geldt helaas niet voor de AF. Je mag niet veel leverpate omdat er veel vitamina A in zitten. Als je daar teveel van eet dan is dat niet goed voor je baby (gevaarlijk zelfs). Maar AF is gewoon rauw vlees, waar die bacterie (ff naam kwijt) in zit. Niet eten dus!
Wat ik veel at toen: Philadelphia met fijne kruiden+vis uit een blikje (denk makreel).Niet met tomatensaus he, die vis.
Eigenlijk alleen maar jonge kaas (en soms komkommer erbij). Verder af en toe (verplicht) jam of chocopasta omdat ik meer suikers enzo binnen moet krijgen eigenlijk.
Ik eet voornamelijk kaas, kip met sandwichspread, jam en ook gewoon weleens smeerleverworst hoor. 1 boterham per dag mag gewoon hoor!
hmmm... ik krijg brood bijna niet weg, maar als ik het eet dan is het met * pindakaas en hagelslag (ja, samen ) * knakworstjes en zuurkool
Ik eet 3 broodjes..( dan ben ik vol) - kaas en komkommer - snijworst - sandwichspread naturel + cupasoup. En soms maak ik ook lekkere tosti's met ham kaas..Mmm.
-hagelslag -vruchtenhagel -kruidenroomkaas -kipfilet -pindakaas -honing op crackers -kaas -sellerie,krabsalade etc Een beetje de standaard dingen. In het weekend een gebakken eitje op brood of gebakken tomaat met klein uitje en geklutst ei erdoorheen op brood (heerlijk)...wel machtig maar zo af en toe mag dat best
Ik zie dat mensen FA, gerookte zalm, tonijn uit blik en leverpastei eten. FA: kans op listeria en toxoplasmose. Voorverpakte vis/gerookte zalm: kans op listeria. Tonijn uit blik: niet meer dan 2 porties per week ivm kwik en dioxines. Leverproducten: niet meer dan 1 portie per dag ivm de grote hoeveelheid vit. A die schadelijk is voor de foetus.
- komijnenkaas met tomaat - eiersalade - appelstroop in de ochtend met glas sinaasappelsap (met deze combi neem je beter het ijzer op). - gerookte gelderse
Ik eet regelmatig een broodje met halfonaise, sla en uitgebakken ontbijtspek Ook af en toe een broodje roomkaas en rookvlees, heerlijk. Rookvlees is touwens niet zo goe dals je een hoge bloeddruk hebt, maar die van mij is heel laag dus dan kan het geen kwaad. En salami op maisbrood ook heel lekker! Ik ben juist helemaal niet van het zoetbeleg...
bedankt dames. er staan weer wat lekkere dingen tussen waar ik wel weer mee uit de weg kan. ik dacht alleen dat je eiersalade enzo niet mocht ivm listeria ofzo iets? maar dat zal wel fout zijn dan! ga ik nu eens heerlijk eten binnenkort. heb vandaag trouwens ragout op met een broodje. was ook lekker.
gebakken eitje, gekookt eitje chocopasta met roomboter cocosbrood ( daarna gaviscon brandt bij mij!) grillworst met kaas Jam geen brood, maar een lekker kopje verse tomatensoep, of andere soep met een kracker....