wat doen jullie op brood?

Discussie in 'Voeding' gestart door Suzzert, 7 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Sinds een paar weken eet mijn dochter aardbeien jam van zonnatura op brood. Daarvoor alleen boter.
    Iets anders lust ze trouwens ook niet op brood.

2. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ok, de kindersmeerkaas ligt inmiddels ook in de prullenbak! Dan maar eens roomkaas proberen.

Verder eet mijn dochter appelstroop, geplette banaan en sinds eergisteren ook pindakaas op haar boterham.

3. Meijke

Meijke Niet meer actief

Pindakaas, woudfruitjam van Zonnatura, verse roomkaas, kipfilet, kaas, appelperenstroop van Zonnatura en soms sandwichspread.

Als er kaas of kipfilet op zit, blijft er wel meer brood liggen. Ze plukt het er vakkundig vanaf.

4. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Toen: vaak (room)boter of appelstroop. Sporadisch smeerworst of smeerkaas.

Nu wel vaker smeerworst, maar ook boterhamworst, gebraden gehakt, pindakaas, halvajam, roomkaas, gewoon een plak kaas. Het is nu meer met ons mee en dat zijn de dingen die we het meeste in huis hebben. Mijn voorkeur gaat altijd wel uit naar plakkerig beleg, net als de dochter van Meijke plukt ze los beleg er keurig vanaf en blijft het meeste brood liggen.

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Alles wat je af en toe geeft, kan prima.. ook smeerkaas en smeerworst.

6. Lievemamaa

Lievemamaa Actief lid

9 feb 2011
    160
    0
    0
    Smeerkaas, Vega smeerworst, plakjes kaas, plakjes worst ( niet alle ) , appelstroop, jam, sinds twee weken pindakaas ( daar is hij niet zo dol op ) en vruchtenhagel.

Chocola wil ik hem nog niet geven..

Gewone smeerworst krijgt hij niet ivm het teveel aan vitamine A.

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Tot elf maanden alleen boter, daarna eigenlijk heel veel, appelstroop pindakaas jam smeerkaas kipfilet kaas boterhamworst paté ei banaan

8. tulip

tulip Niet meer actief

gaf wel meteen beleg naast de boter en dan: appelstroop, zonnatura jam, en af en toe smeerkaas en smeerworst.

9. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Net gevoerd: een boterham met een plak kaas, even in de oven. Meneer keek even vreemd, en smikkelde lekker verder..

Deel Deze Pagina