Ik doe dat dus altijd. Hoe vaak gebeurt het wel niet dat ik iets in de bonus koop en het volle bedrag staat op mijn bon en dat betaal ik dus uiteindelijk en kan ik weer terug naar de klantenservice. Vanmorgen ook weer. Bij de Hema is werkelijk al wekenlang de actie 2 kindershirts voor 6 euro. Nu ook nog want de actie flyers vliegen om de oren. Vanmorgen 2 voor mijn zoon gekocht en bij de kassa weer het volle bedrag berekenen. In het outlet hoekje wat afgeprijsde spullen gekocht zoals een strandtentje van voorheen 12.50 en nu voor 2.50. Er zit een rode actiesticker op met dat bedrag en nog wat ander spul voor 1 euro in de outlet waarvoor ook het volle bedrag werd berekend. Mevr slaat ruim 32 euro aan. Ik ze dit klopt niet. Diepe zucht en dit moest ze uitzoeken. Die dame werkt er al enige tijd maar wschl is het kwartje nog niet gevallen. 5 min later komt het eindbedrag van 10.50. Toch wel een verschil van 20 euro. Ik let er op maar hoe vaak zullen mensen wel niet de volle pond betalen zonder daar weet van te hebben. Dus let goed op je aankopen. Vorige week kocht ik een jumpsuit voor dochter van 16.95 maar er werden er 3 aangeslagen pfff
Ik controleer het wel. Heb ik nooit gedaan, maar de laatste tijd merk ik dat (vooral groente en fruit) verkeerd wordt aangeslagen bij Lidl. Ook bij andere winkels kijk het altijd na tegenwoordig
Nee. Vraag weleens de bon maar die prop ik in mijn portemonnee en kijk er nooit naar. Maar ik probeer bonnetjes wel meer te bewaren want heb al regelmatig gehad dat iets niet goed was en ik geen bon meer had.
Ik controleer ze nooit omdat ik bij voorbaat al reken wat ik kwijt ben. En geef gelijk aan als het niet klopt. Scheelt een hoop gedoe dan, als ik naderhand pas mijn bon controleer.
Ik controleer de bon eigenlijk nooit. De bon voor boodschappen neem ik niet eens mee en bonnen van kleding verdwijnen in de tas en blijven daar ook voor het geval ik het misschien moet ruilen.
gezien ik dyscalculie heb is dat een hele opgave. zo kon ik maar niet snappen wat er mis was op mijn bonnetje... bleek ze alleen het bierflesje afgerekend te hebben en de krat in de kar niet gezien en aangeslagen te hebben. tja... maar tot ik het op de bon doorhad hihi waren toen al bijna thuis haha
Ik controleer het ook.. Vaak wel pas thuis of in de auto. Gaat het om kleine bedragen ga ik er niet mee terug. Soms in mijn voordeel, soms in mijn nadeel 😉
Ja ik controleer. Bijv bij de AH al een paar keer gehad dat de bonus er niet af gaat, of bij de Lidl dat er teveel is aangetikt.
Alleen als ik dingen in de aanbieding/afprijzing heb gekocht. Ik had vandaag pasta-salade met een sticker van 30% korting erop (houdbaar tot vandaag), dat maak ik normaal gesproken zelf; maar heb het toch meegenomen. Dan ga ik wel kijken of ik er niet de volle prijs voor betaald heb, want dan ga ik terug.
Als ik dingen koop waarvan ik weet dat er korting bij zit dan controleer ik dat wel ja, of dat goed gaat. In de supermarkt bij de weekboodschappen eigenlijk niet, behalve bij acties zoals 3 halen 1 betalen ofzo.
Zo doe ik t ook. Alles controleren van de weekboodschappen is geen doen. Ik bewaar wel altijd t bonnetje soms wil ik nader hand wel eens weten wat iets exact gekost heeft of vaak kijk ik thuis wat nou t duurste was dat ik heb gekocht. Voor een stukje besef is dat. En van kleding ed natuurlijk altijd mee voor eventueel moeten ruilen
Ik controleer de bon ook altijd 😳. Wij doen 1x per maand bij de Lidl de maandelijkse boodschappen. En werkelijk NOOIT is de bon kloppend! Ik moet altijd terug. Dit is ook de enige winkel waar ik IN de winkel de bon check. Ik merk sinds ik het controleer (zo'n twee jaar nu denk ik) zoveel bonnen niet kloppen! En het maakt niet uit waar. Een broodjeszaak waar twee keer cola wordt aangeslagen ipv 1x. Zeeman waar ondergoed 2+1 gratis was, dat er helemaal geen korting afgegaan was. Etos waar drie artikelen op de bon stonden die niet van mij waren en ook niet in mijn tas zaten. Ik heb maar heel weinig dat het in mijn voordeel is. Bijv. Een keer bij de Lidl zei ik tegen de cassiere dat ik 7 pakken cornflakes had. Staat er op de bon 7x citroenen?! Cornflakes 2.49 en citroenen 1 euro nog wat. Maar daarentegen had hij ipv twee pakken Danoontjes, twee keer een dure kaas aangeslagen. Plus dat ik een los blikje cola had uit zo'n mand van 29 ct ofzo. Daar was 1.29 voor berekend. Die bon was lekker ingewikkeld. En laatst bij Primark shirts afgeprijsd, volle bedrag gerekend. Daar kwam ik helaas pas in de auto onderweg naar huis achter. We waren helaas al te ver weg om nog om te keren. En het ligt niet in de buurt. Ik kan daar echt pissig om worden. Als je het bijhoudt zie je hoe vaak het misgaat
Nooit. Zeker in de supermarkt mogen ze dat ding houden of ligt het in de vuilbak nog voor ik buiten ben. Anders zwerft het toch maar weken rond in mijn jas / handtas en ik doe er toch niks mee. Tijdens 't shoppen neem ik dat spel alleen maar aan om in een volgende winkel te kunnen bewijzen dat iets nieuw is en van een andere winkel. Ik schat altijd wel ongeveer wat de boel gaat kosten. Als ik ineens 3 x zoveel moet betalen, schiet ik in actie en controleer ik effe. Zeker als ik maar 1 of 2 dingen bij heb (kleding bijvoorbeeld). Maar anders ...