onze uk weigert sinds een week om fruit te eten, groente begint ze nu ook mee te klieren. pushen heeft geen zon, tong duwt ze naar buiten en lippen gaan dicht. ik geef haar nu soms maar 2 danoontjes om te zorgen dat ze toch iets binnen krijgt. want koekjes wil ze ook amper. drinken gaat nu nog goed. is het een sprong/bepaalde periode dat ze geen fruit en groente wil?? of kan het zijn dat ze kiesjes krijgt (volgens mijn moeder)
Zou allemaal kunnen maar het kan ook zijn dat je kindje doorheeft dat ze iets anders krijgt als ze maar geen groente en fruit eet. Doe dat vooral niet. Je kindje kan prima een paar dagen zonder groenten en fruit (ze eet wel brood e.d... trouwens dan kan ze ook best een paar dagen zonder). Hou haar verder in de gaten. Het kunnen tanden / kiezen zijn maar ook keel- of oorontsteking.
ze krijgt niet elke keer danoontje inplaats van fruit, ze krijgt er zowiezo standaart 1 na het eten, altijd een toetje. en fruit geven we gelukkig nooit op een vast moment, of smorgens of smiddags(ligt aan de tijd) idd dan krijg je dat ze gewoon alleen maar het lekkere willen (geef ze 1 vinger en ze pakken beide handen) brood eet ze wel redelijk goed, vandaag zonder te mopperen 2 broodjes op, bolletjes, vooral krente bollen wil ze niet meer. maar broodje met kaas(is ze gek op) gaat er wel in, smeerkaas en leverpastei ook. en avond eten verder gaat er ook wel goed in. gisternacht of eigenlijk vanochtend was ze al om half 5 wakker, gillen, schreeuwen echt in paniek, ze wilde niet meer in haar bed, dit hadden we nog niet meegemaakt, dus na diverse pogingen toch maar bij ons in bed gedaan, zij sliep na een tijdje wel (wij niet) net was het ook weer drama met naar bed brengen, mijn moeder bracht haar nu naar bed (doet ze wel vaker) zelfs die schrok hoe ze stond te schreeuwen, net weer heen gegaan, ze was gewoon nat van zweet, ze had 36,3 normaal zit ze keurig op 37,4(ong). dus een zetpilletje gegeven, en tot op heden )half uur geleden) niks meer gehoord, misschien zit er idd wat aan te komen
ZOu best kunnen dat er wat aan komt hoor. Mijn zoon wou ook niet eten zodra er wat aan kwam... Bijna 3 dagen niet soms! En toen de tand of kies er was ging hij eten voor 2 ze kunnen echt wel even zonder hoor, zorg wel dat hij genoeg drinkt! dat is het belangerijkste. Merk je nog meer aan hem? zoals Diaree? veel poepen? slecht slapen? Steeds met de handen in de mond e.d.? en wat mijn zoon vooral had was enorme luieruitslag... sterkte!
vorige week wel een paar van die tandjes luiers gehad, nu nog 2 rode plekjes op haar billen (flink sudocremen) maar je merkt verder eigenlijk niks aan haar. ze vanochtend (half 5) was ze wakker, en vanovond dan, maar ze is nu alweer 2 uurtjes stil(duim duim) maar gisteren ook een beetje rare dag gehad, naar ikea geweest en waren pas om half 3 thuis(opa was mee ging dus niet zo hard) om 5 uur heb ik haar wakker moeten maken. mijn moeder dacht dat de onderste kiezen doorkwamen, we houden haar in de gaten oom vanwege haar lage temperatuur