Ik heb zondagavond harde buikpijn waar ik zelfs wakker van werd en dan tussen mijn benen was een dikke witte slijmprop , gelukkig was ik de volgende dag naar de verloskundige en ze zij dat de baby half ingedaald was maar ik had nog een beetje pijn in mijn onderbuik en rug verder had ik telkens een lichte pijn,. Dinsdag tussen de middag had ik weer zo een harde pijn en de verloskundige gebeld, ze was gelukkig meteen bij me thuis en hoorde ik dat de baby helemaal ingedaald was, nu heb ik soms nog pijn in me rug en onder buik. ik heb ook al urine laten testen en helaas blaas ontsteking . Maar een vraag dames, wat denken jullie? ik ben 29 augustus uitgerekend zal mijn jongetje eerder komen denken jullie? P.S Ik heb al paar topic over gelezen over baby ingedaald maar omdat ik ook anders symptonen heb dacht even een nieuws topic open .
Dat hoeft echt niet hoor. Alles kan maar zo te lezen is het normaal met dit termijn dat ze indalen en je kunt idd al je slijmprop verliezen maar dit maak je ook weer zo aan. Dus t kan alle kanten op.
Mijn zus had dit ook met 37 weken, een hele nacht op zelfs met harde buiken. Dit bleek ook indalingspijn te zijn en ze is uiteindelijk pas bevallen met 41 weken en een dag. Dus houd er rekening mee dát je eerder kunt bevallen, maar ook dat je overtijd kan lopen. Het lichaam is een raar iets... Ik hoop voor je dat je lekker door kunt lopen tot rond de uitgerekende datum!
nee hoor. als dat serieuze voortekenen waren was ik met 30 weken al bevallen. Bovendien zou je vk dan wel iets hebben gezegd en gedaan
Thirza lag met 37 weken volledig ingedaald en is pas met 42 weken geboren, dus dat zegt niet zoveel...
Dat wil inderdaad niks zeggen! Hier was mijn dochter maar de helft ingedaald en nooit een slijmprop gezien .. toch is ze 10 dagen te vroeg gekomen! Het kan soms plots omdraaien!