's ochtends eet ik altijd brinta met yoghurt en bruine suiker (vroeger deed ik er een banaan doorheen, maar die eet ik nu een paar uur later los op ivm het beter opnemen van ijzer als er geen zuivel bij zit). Op de boterham: * pindakaas met kaas (ben blij dat ik niet de enige malloot ben die dat eet! ) * allerhande zachte (franse) kazen * krabsalade * gebakken eitje Zoet beleg eet ik eigenlijk alleen op beschuit. Groetjes Maris
meestal doe ik slankiekaas, kipfilet of rookvlees en af en toe doe ik appelstroop, chocopasta of vruchtenhagel.
verschilt altijd. Soms jam, hagelslag, vruchtenhagel dan weer kaas kipfilet ..... mijn grote favoriet is beschuit met muisjes ( een tik van me zwangerschap haha) helaas kennen ze geen muisjes in Belgie dus neem zo nu en dan een pak mee als ik in Ned. ben. Ik eet trouwens geen brood maar altijd crackers ik kan niet tegen brood.
Die met tuinkruiden is echt uberlekker! Of eerst een plakkie kaas en dan een laagje spread erover heen
Geweldig om te lezen dat er meerdere mensen zijn die pindakaas met kaas eten, iedereen verklaart me altijd voor gek, maar het is zo lekker. Vind pindakaas sowieso erg lekker, koop het daarom niet te vaak, want die pot is zo leeg. Verder: Broodje kaas met salami hagelslag vruchtenhagel appelstroop (goed voor je ijzer tijdens de zwangerschap) mosterdkaas nutella schuddebuikjes aarbeien fluf en heel soms een gekookt ei (2 x per jaar ofzo, denk er nooit aan).
Ik ben aan de lijn dus niet zo veel: Leverworst ( rund) is mager Smeerkaas 20+ met een tomaatje 30+ plakje kaas met tomaat. Soms alleen een stuk droog brood ( wel bruin met pitten) Maar het afvallen gaat erg goed, dus ik heb het er even voor over,
Bruin brood, Limburgs roggebrood, Finse Ronde sesam of cream crackers met - kaas - stroop - kaas met stroop - pindakaas - Nutella - pindakaas met Nutella - chocolade hagelslag - chocolade vlokken - gekookt of gebakken ei - ei-bieslooksalade - selderiesalade met tomaat, komkommer en versgemalen peper - Sandwich Spread Naturel - banaan - aardbeien vind ik erg lekker! Versgebakken broodje met - alfalfa, komkommer, walnoten, beetje mayonaise en versgemalen peper vind ik super lekker! Verder is een tosti met - mozzarella, rode ui en tomaat met Heinz Tomato Ketchup om in te dippen smullen! Ook - vruchtenhagel - (gestampte) muisjes - kokosbrood - jam - marmalade - honing - smeerkaas - vleeswaren - bebogeen - kroket - knakworst - frikandel - speculaas - suiker zijn smakelijke alternatieven.
-kipfilet -feta -mozzarella met tomaat en olijfolie -gewone kaas -helva -banaan met suiker -schijfjes appel -choco heel soms -confituur met boter
Ik vind kipfilet en ham erg lekker op brood. Qua zoet beleg ben ik helemaal verslaafd aan witte chocoladepasta. Als ik 's avonds trek heb in wat te snoepen dan neem ik een dubbele bruine boterham met extra dik erop gesmeerd... jummie. Overdag probeer ik het wel wat gezonder te houden.
altijd pindakaas met stukjes noot. Vind het gewoon lekker en iets ander bevalt niet... Soms file of kipfilet met tuinkruiden
Flinterdunne kipfilet van de AH! Of gewoon hagelslag. Als in een 'lijnbui' ben ook wel een ieniemienie beetje halvajam.