Dat wilde ik dus net voorstellen! Maar dat van het huis van je broer vond ik ook nog niet zo'n slecht idee. Overleg eens met hem, als er weer van dit soort dagen zijn, of je dat gewoon mag doen. Kan ze ook wat meer bewegen. Loopt ze al? Wij zijn ook buitenmensen en mijn dochter van 3 maanden zit ook lekker in de schaduw buiten hoor. Goed voor de gezondheid, zeg ik altijd maar... Nu kunnen we er ook wel goed tegen hoor. Goed insmeren, dat wel!
wij ik en mij zoontje (7maanden) gaan zo lekker bij oma zwemmen in het badje dat doen we trouwens al 3 dagen . Klein laagje water en meneertje vermaakt zich prima. Wij wonen ook op een flat maar van binnen blijvn word ik echt niet gelukkig.
Ik woon ook op een portiekflat en ik doe lekker op balkon een grote teil neerzetten,en dan hup lekker d'r in hoor.. Misschien is dat een idee als je een balkon hebt
Ik had bedacht om strakjes even met haar te gaan fietsen. Dan heb je wat een windje en ben je toch ook lekker buiten! Is dat een idee?
's Ochtends wandelen, speeltuintje, boodschappen. Als het te warm wordt gaan we lekker binnen zitten en doe ik Lena in bad of de douche. Als er dan weer een randje schaduw is (lekker, een tuin op het zuiden) dan krijgt ze een bakje met water en een doekje en wat bekertjes, is ze snel weer een half uurtje zoet...
Ik ben net terug van de speeltuin. Ze hadden daar ook een zwembadje voor de kleintjes. Ben met 2 vriendinnen weggegaan. Zij hadden ook de kids bij zich. Het was echt heerlijk. Alleen ben ik wel erg verbrand. Reneetje had het ook naar zijn zin hoor. Allleen eerst dat wennen aan het water. hihihi, this natuurlijk koeler als thuis dat hij in het bad gaat. Was echt een leuke reactie om te zien.
Misschien kun je het badje in de douche gewoon vullen met iets koeler water? Heeft ze toch wat verkoeling, en ook nog een leuke middag! Kindjes worden er ook nog eens hartstikke moe van, dus daarna kunnen ze lekker slapen en hebben ze geen last meer van de warmte!
Ik blijf lekker binnen met haar. Op haar kamer is het warm, boven de 25, maar beneden is het redelijk koel. Ik ga niet met haar lopen in de kinderwagen, veels te warm. Dus we blijven thuis en boodschappen doe ik 's avonds wel, als mijn man thuis is.
Wij hebben er sinds gister het badje voor in de tuin maar eens bij gepakt. Dat was me een spetter en spatter pret (tot groot ongenoegen van onze dwerg pincher die bang is van water )! En vanmorgen zag ze het badje terwijl ik de woonkamer binne wandelde met haar op de arm. Ze werd ineens ZO wild dat ik dr bijna niet meer vast kon houden! Dus 3 x raden wat mevrouw na het onbijt gedaan heeft Smiddags kwam ze na dr slaapje beneden en ik vroeg of ze een banaantje wilde. Enige wat mevrouw daarop kon zeggen was "BADTTTTH!" Maar nee dat ging even niet door. We zijn lekker het amsterdamse bos in gedoken. Heel even gewandelt en toen de grote heren de speeltuin ingemikt bij het pannekoeken huisje (zijn ze nog NET niet te groot voor) En hebben we iets gedronken en naar de bambi's gekeken (hertjes). En daarna kreeg Wendy dr eerste pannekoekje die ze alles behalve lekker vond. Weer terug thuis zag mevrouw het filmpje dat we vanmorgen van haar in badje gemaakt hadden...en jawel hoor... "BADTH BADTH!!!" Oma op de webcam gezet zodat ze mee kon genieten en hoppa Wendy weer in bad Dus ja...wij doen bad en bos met warme dagen (morgen gaan de heren met papa mee naar het strand en doen wij bad en opruimen en tas pakken voor broertje lief die zondag op kamp gaat)
Lekker de hele middag in zn badje spelen. Met parasol erboven en factor 40 op. Kan ik ook nog beetje genieten van het mooie weer. Heerlijk.
Wij zijn vanochtend naar oma gewandeld door het bos en na zijn slaapje heeft hij ook heerlijk in zijn badje daar in de tuin gespeeld. Hij heeft zich heerlijk vermaakt. De speeltjes van oma zijn ook nog eens anders dan thuis, dus hij kon zich heerlijk vermaken, terwijl mamma en oma rustig probeerden niet al te warm te worden
Gaat strakjes ook weer lekker naar het speeltuintje met 2 vriendinnen. Ik lekker in het zonnetje en reneetje in de schaduw. Heerlijk in de buitenlucht. Doet hem wel goed.