hele aardige buren hebben we hoor! en ook geen geluidsoverlast ofzo maar alleen die voordeur......... en overdag en savonds als we beneden zijn geen probleem maar dan lig je in bed en kabammmm en ze hebben een ouwe hond die er vaak snachts even uit moet. dus lig ik weer stijf in mijn mandje. ik heb vandezomer gevraagt of de deur savonds iets rustiger dicht mocht ivbm onze slapende dochter. maar ging tijdje goed pffff maar nu is t weer als vanouds.
Mirell , misschien toch weer even vragen of het wat rustiger kan , ook ivm je dochter . En eventueel zeggen dat ze er van schrikt . Dit is ook niet leuk voor jou ik heb het hier ook gehad de hele tijd met die deuren daar schrik je je echt rot van .
heb mezelf daar ook een tijdje schuldig aan gemaakt hier tot mijn buurvrouw me erop aan sprak.. ik had geen idee schrok ervan en ben er op gaan letten en ik doe het nu altijd heel rustig.. maar mijn man vergeet het wel steeds.. (gelukkig hebben ze geen kleine kinderen meer) toen je het de vorige keer gzegd heb tegen ze.. reageerden ze toen soepel??? mischien kun je het nog een keer laten merken maar dan op een sarcastisch aardige manier? met een kaartje ofzo?? (ik zou zo'n bitch zijn haha) je laat je (zogenaamd) beste kant zien en niemand kan je iets maken. (maar dat ligt er ook maar net aan hoe je daar tegenover staat; sommigen zullen denken; ja dag! zij zijn fout, moet ik dan een kaartje doen???)
nee hoor t zijn aardige mensen. ga t nog maar keertje zeggen, mijn deur zelf sluit ook niet super door het weer. maar snachts is het gewoon stijf in je nest. als ik ze zie ga ik het nog ff vragen
Goh, ik wist niet dat mijn buren naast jou wonen Gelukkig gaan ze s'avonds bijna niet de deur uit. Maar s'morgens in alle vroegte als pa gaat werken BENG Even later gaan de kinderen de deur uit, BENG Even later gaat zij werken BENG Dan is het even rustig tot 15.00u en wordt er tot 20.00u met die deur gegooid. Als ze bezoek hebben en die gaan laat weg weet ik hoe precies hoe laat. Gelukkig worden mijn kids er (inmiddels) niet meer wakker van. Maar ik wel :x Heb er wel eens wat van gezegd op een feestje. Ja, dat deden de kinderen en kwam als de tuindeur open stond. Niet dus, die staat niet steeds open en al helemaal niet in de winter, en zelf doen ze het ook. Ach ja, je moet wat van elkaar kunnen hebben. Komende zomer komt er een groot speel en klimtoestel in onze tuin. Benieuwd of ik iets te horen krijg als onze kinderen steeds in hun tuin aan t loeren zijn
Lastig, gewoon nog een keer aangeven.. Misschien zijn ze het alweer 'vergeten' en denken ze er niet aan. Onze voordeur klemt nogal, vindt het erg vervelend voor de buren dat de deur steeds zo hard dichtgetrokken moet worden. Maarja, kan er helaas niks aan doen, wachten tot het wat warmer wordt is de enige oplossing
tja zulke buren hebben wij ook !! wijzelf gaan eigenlijk nooit langs de voordeur de achterdeur is even ver en je komt bij beide vooraan de weg uit
wij hebben buren met rolluiken die niet fatsoenlijk dicht gedaan kunnen worden, savonds laat dicht, smorgens allejezus vroeg weer open... ik heb het al een keer gevraagd , ze zegt gewoon het zijn mijn rolluiken die doe ik dicht zoals ik dat wil K*TWIJF
mijn dochter was een keer op de trampoline aan het springen, en dat duurde een kwartiertje toen kwam de buurman vragen of ze op wilde houden, want hij kon niet tegen het geluid smiddags om half 4 toen heb ik hem even heel vriendelijk naar de poort gewezen, stuurde nog net de hond er niet op af....
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel met de deuren sla. Ik ben anders bang dat hij niet goed dicht zit,