Wat doen jullie op zondag?

Discussie in 'De lounge' gestart door mii1989, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    beetje in huis rommelen en wij gaan straks ook even naar de kinderboerderij. Manlief wil ook altijd naar winkels om dingen te bekijken, maar ik wil dat juist niet op zondag...

2. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Sauna!

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wij hebben net gezwommen.
    Vanmiddag of visite of de kinderboerderij/fietsen/wandelen etc.

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    wassen,strijken,stofzuigen.
    manlief voetballen,
    vanmiddag krijgen we visite....

5. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Doe ook niet veel vandaag. Paar wasjes draaien, strijken, stofzuigen.

En dalijk even lekker in de zon zitten (achter het raam dan ;))
    Maar denk dat dat niet lang duurt aangezien de ramen erg vuil zijn.

Dus wordt straks wrs nog even de ramen zemen.

6. mii1989

mii1989 Bekend lid

15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi ik wou naar de markt opgezocht in de buurt (30km)markt :) leuk.. nu is vriendlief nog niet thuis... :(

7. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    zwemmen... ook leuk om te doen, en ben je ook niet heel de middag aan kwijt, kan je weer op tijd thuis zijn.. en aangezien het alweer half 3 is ;)

8. mii1989

mii1989 Bekend lid

15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja maar ik zit liever niet in eeenbikini :(

9. Female

Female Niet meer actief

#29 Female, 7 mrt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 mrt 2010
    werken van 10-14u. als ik terug kom gaat mijn man meteen door naar zijn werk.
    Meestal is de zondag wel relaxed, het vakje op mijn poetslijst is die dag ook heerlijk leeg! :D

10. MissT

MissT Niet meer actief

Ik ben net lekker wezen high tea-en in de stad. Het is ook koopzondag dus heerlijk even in de stad geslenterd.
    Zometeen rustig aan het eten beginnen, en dan languit op de bank ;).. heeeerlijk zo'n zondag! (vooral met het lente zonnetje!)

11. Female

Female Niet meer actief

Ben jaloers op je, wat een lekkere dag zeg! :)

12. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wij gaan vaak zwemmen, naar de kinderboerderij, een binnen speelparadijs voor kinderen of gewoon lekker wandelen.. filmpjes uitzoeken bij de videotheek... ergens naar een koopzondag...
    nu is mijn oudste dochter met papa mee aan het wandelen naar de stad om de auto op te halen die mijn man en ik gisteren hebben laten staan omdat we lekker weer eens in een kroegje hebben geborreld... hihi... dus ze zal straks wel moe zijn als ze erweer is.. is zeker wel een half uurtje lopen...

en ik ben lekker een pyamadag aan het houden met mijn jongste dochterlief.... ook wel eens heeeerlijk!

13. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    ik ben vandaag met me zus, zwager en nichtje naar de dierentuin gegaan, vriendlief was met mn vader naar voetbal!

14. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    heerlijk gewandeld, dutje gedaan en wat in huis gerommeld... straks chineesje. wordt zo bezorgt...mmm..lekker even niet koken!

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wij zijn twee keer lekker een eindje wezen wandelen met de boy's en honden.
    Heerlijk. We zijn net thuis, kopje thee op tafel, Ruben wilde Tubbies kijken en Stijn is in de wagen in slaap gekukeld.
    Vanavond halen we lekker patatjes :D

16. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    ik heb heerlijk in t bos gewandeld..
    Net toen ik thuis kwam wasje gededaan en gestreken zo eten koken en dan lekker op de bank liggen :D

17. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Ja meestal is voor mij zondag ook zo'n dag van: schoonmaken en wasjes draaien.. En in de winter is het zeker moeilijk om wat leuks te bedenken.. wij gaan wel eens ergens lunchen en duiken dan nog even lekker samen in bed (ook lekker:D).
    Straks als het weer weer beter word heb je meer opties.. een leuk pretpark, strand, terrasje... in de zon liggen.
    Voor nu vind ik het ook moeilijk naast de dingen die al genoemd zijn, succes met bedenken en hopelijk heb je vandaag nog wat leuks kunnen doen:):)

18. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik benniet zo een fan van de zondagen omdat er dan geen bal te doen is.

vanochtend met maddi naar de speelgoed winkel gegaan, kadootje voor em gekocht. thuis gespeeld. dutje gedaan beetje opruimen aan de tel. met een vriendin lopen hangen. weer met maddi spelen. toen kwam mn vriend thuis (wezen trainen) en maddi mocht van hem ook een kadootje :)D bofkontje) dus nog een kadootje gehaald. nu liggen ze allebei een dutje te doen en ik zit op de bank.

vandaag niet koken maar patatjes eten. heb eingelikj trek in japansss

19. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Eendjes voeren, naar het bos, wandelen, stuk fietsen met de kleine, naar de stad, zwemmen, naar een indoorspeelparadijs

20. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Vanochtend lekker de raampies gezeemt, die waren lekker vies vooral als de zon er op schijnt. Vriend heeft de tuin gedaan, vanmiddag visite gehad en zo patat halen;)

Deel Deze Pagina