Wat doen jullie op zondag?

Discussie in 'De lounge' gestart door mii1989, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    wij zijn net met de fiets naar schoonouders gefietst (koffie gedronken), was toch zeker wel half uur heen en half uur terug! Wel effe lekker. Kleine man vond het erg leuk.

2. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Met het weer zoals vandaag zou ik lekker ( als ik geen kids zou hebben ) naar een restaurantje gaan en buiten achter het glas uit de wind gaan zitten en dan lekker een wijntje drinken en van de zon genieten en daarna lekker wat eten ... :D

Of in ons geval lekker gaan wandelen op het strand en dan die kleine lekker spelen in de speeltuin op het strand ... :D

3. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    wij gaan altijd wel iets doen op zondagochtend (moet dan wel droog zijn iig), soms 's middags ook nog. vanochtend naar het bos geweest, was uit de zon nog best koud. daarna lekker bij mn ouders koffie gedronken.

4. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Zondag is onze vrije dag samen en die is altijd erg leuk eigenlijk. Vandaag: na het ontbijt lekker gebadderd, daarna heeft Charlotte geslapen en toen ze wakker was zijn we samen met onze ouders in de stad wat gaan eten en drinken. Toen met ons drietjes verder, beetje gewandeld en gewinkeld en thuis lekker op de bank. Heel relaxt dus. We doen altijd wel iets op zondag, soms ergens op bezoek (als het regent) en bij mooi weer naar het bos, wandelen, fietsen. Bij slecht weer blijven we thuis als we niks hebben afgesproken en spelen dan binnen met Charlotte, ik bak wat lekkers of we koken samen enz. Eigenlijk hebben we elke zondag wel leuke plannen, vervelen ons zelden of nooit die dag.

5. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Luie zondagen komen hier regelmatig voor maar ik wil altijd wel even een frisse neus halen.

Verder vaak lekker een stuk fietsen en dan odnerweg een hapje/drankje.

Vandaag fietsen+high tea met heel de familie vanwege oma's verjaardag.

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Op zondag gaan we meestal naar de opa's en oma's, krijgen visite of gaan elders op visite, verder gaan we regelmatig zwemmen.. Wandelen, fietsen, naar het hertenkamp, als er koopzondag is naar de stadt en heel soms gewoon lekker in het huispak thuis!

We vervelen ons in iedergeval nooit.

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

wat heb je voor hem gekocht? (niet nieuwsgierig hoor haha)

Hier is het soms pyamadag op zondag als we niet op visite gaan of visite krijgen'filmpje kijken
    wandelen naar het park (daar heb je hertjes en eendjes enz) als het lekker weer is'
    en toch weer in huis bezig zijn;)

8. MissT

MissT Niet meer actief

Hihi, ja het was echt een heerlijke relaxte dag!!! ;)

9. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

4 aug 2009
    905
    0
    0
    We gaan altijd naar de oma van mijn man, ze is al dik in de negentig en woont nog zelfstandig. Bijna de hele fam is er dan en dan kunnen we weer even bijkletsen. Altijd leuk. Daarna naar huis en aan het eind van de middag wippen we meestal even binnen bij mijn schoonouders, zij wonen 4 huizen verderop.

10. mens erger je niet :D

11. zustertje

zustertje Niet meer actief

Om de week meestal werken
    naar de kerk
    familie/vrienden bezoek
    soms een was draaien
    soms stofzuigen
    lekker koken
    heerlijk op de bank relaxen
    filmpje kijken
    rondje rijden
    rondje lopen

Teveel om op te noemen we vervelen ons nooit.

12. miffy11

miffy11 Niet meer actief

shoppen met koopzondag, gisteren toevallig visite gehad, zijn zaterdag naar lolland geweest, is ook wel leuk om op zondag te doen (al is dat in jouw geval misschien een beetje vroeg nog..), klussen in huis, met mooi weer boekje lezen op het balkon..

Deel Deze Pagina