Wat doen jullie oudejaarsavond?

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 29 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Lekker met z'n tweetjes thuis op de bank. Afwachten of ons meisje wakker wordt van het vuurwerk, anders laten we haar gewoon slapen.

2. kili

kili Niet meer actief

Werken :)
    Moet ook gebeuren he. Hoef gelukkig maar tot 21.30uur.

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Thuis, niks bijzonders, beetje tv kijken en wachten tot I. wakker wordt wat ongetwijfeld zal gebeuren, en dan haar bezighouden, naar het vuurwerk kijken en weer slapen!

4. Amethist

Amethist Niet meer actief

Wij krijgen mijn zusje + vriend, een bevriend stel en nog een single vriend over de vloer. Wij zijn de enige met kindjes, dus vandaar bij ons thuis. Kunnen ze gewoon lekker in hun eigen bed en hoeven we niet met ze te slepen.

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Hier wordt het gewoon met ons gezinnetje onder elkaar geviert. lekker thuis met wat hapjes en misschien een heel klein beetje drank. Normaal hebben we groot feest maar vorig jaar kreeg onze dochter 31 dec de waterpokken en was doodziek en dit jaar wordt het ook rustig gevierd want IKV
    Ben 7 dec geoppereerd aan een hernia en kan nog niet zoveel. Hier achter bij ons ( letterlijk poort uit en weer daar poort in) hebben ze een heel groot feest. Inc partytent en dj en verwachten een man of 60. Slapen zou het dus weinig worden. Misschien dat mijn partner daar nog even gaat kijken maar dat wordt zowiezo na 12e. Ik moet er smorgens weer vroeg uit dus dat feestje zit er voor mijn niet in. Het is zijn neef en gun hem dat pleziertje wel. Hij heeft het al druk genoeg gehad met heel het huishouden, 2 kids en zijn fultime baan en dan ook nog is mijn verzorgen

6. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Wij gaan met zijn 7e en 2 kinderen bij ons thuis gourmetten. Erg gezellig!

7. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

De buurtjes komen en onze beste vrienden komen gezellig.. vrienden blijven ook slapen

ik maak lekker 2 pannen soep lekkere stokbroodjes erbij gezellig met zijn alle eten.. we hebben spelletjes voor savonds lekkere toastjes chippie met dippie

sochtends lekker ontbijten met zijn alle!

heb er zin in.

8. Milujem

Milujem Niet meer actief

Lekker met z'n tweeën op de bank zitten. Glaasje wijn erbij, filmpje op zetten en dan om 00:00 even naar buiten kijken. Kleine meid ligt gewoon op bed en hopelijk slaapt ze net als voorgaande jaren gewoon door om 00:00 :)

9. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Ook wij zijn lekker thuis op de bank met een hapje en een drankje.Zoonlief ligt dan op bed en we gaan kijken of hij wakker wordt van het geknal.
    Ik moet oudejaarsdag en nieuwjaarsdag werken dus het wordt geen latertje.( tja werk in de zorg gaat ook op nieuwjaarsdag gewoon door he :))

10. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Voor t eerst dit jaar niets met anderen gepland, maar gewoon lekker met zijn tweetjes op de bank. Ons zoontje is nog zo klein en de kerstdagen waren druk genoeg, dus nu lekker niets! Ik ga wel lekkere hapjes maken, zodat het toch een beetje feestelijk is.

11. krullenkop

krullenkop Niet meer actief

Wij vieren oud en nieuw bij mijn ouders in Nederland. Mijn zus, haar vriend en haar zoontje en mijn broer en zijn vriend komen ook. Wij maken er dus ook geen big happening van, we vieren het gewoon gezellig met de mensen die het dichtst bij ons staan.

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

lekker met zijn vieren thuis. kindjes op bed, waarschijnlijk slapen ze gewoon door, hier is niet veel vuurwerk verwacht ik. ) alhoewel de chinees!
    ik met man lekker op de bank met een hapje en een frisje, beetje tv kijken, beetje soezen op de bank. voor ons is het een gewone zaterdag avond

13. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Dat dus :) Denk dat we een filmpje kijken en dan lekker naar bed gaan. Ik heb the green lantern klaar staan.

14. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

26 sep 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    We gaan in de avond eerst even bij mijn moeder langs en daarna bij mijn schoonouders. Vorig jaar hebben we het gezellig bij ons thuis gevierd met z'n allen.

15. singa

singa Niet meer actief

mijn ouders komen bij ons. gewoon gezellig met wat hapjes. 1e keer met onze dochter dus wilde liever thuis blijven.
    we zullen 1 januari wel naar mijn schoonmoeder gaan.

16. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.608
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Wij zijn thuis,doen voor het eerst jaarwisseling in ons nieuwe huis.Verder komen mn neef en broer,hebben t altijd super gezellig met mekaar,gaat dus helemaal goed komen.:)

17. augustus

augustus Niet meer actief

wij gaan naar mijn schoonouders en zodra onze dochter daar slaapt piepen we ertussen uit naar vrienden. Zorgen wel dat we om 12 uur weer terug zijn om met dochterlief vuurwerk te kijken. Dan rond een uurtje of 2 lekker naar huis en slaaaapen en hopen dat dochterlief uit slaapt tot minimaal 10 uur *droomt verder*

18. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Wij willen ook lekker de hele avond met zn 3-tjes zijn! Toevallig stelde schoonmoeder laatst ook voor om oud & nieuw bij ons door te brengen en dan wou ze ook nog met haar vriend blijven overnachten! Nou dat heb ik snel afgekapt, heb gezegt dat we niet thuis waren hahah..
    Ze is een lieve vrouw maar een hele avond en ook nog een hele nacht incl. morgen, nee danku!

19. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe niks speciaal. Mijn mannetje moet werken dus ik ben alleen thuis.

20. Wij zijn lekker thuis met z'n 4en. Vriendlief moet 1 januari om 05:30 opstaan dus ik denk dat wij op tijd in bed liggen, weet niet of we 00:00 uur halen :)

Deel Deze Pagina