Wat doen jullie oudejaarsavond?

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 29 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

Mijn man en ik hadden deze keer wel behoefte aan samen zijn, voorgaande jaren waren we vaak bij anderen of anderen waren hier.

We willen samen dit klotejaar afsluiten.

2. Milujem

Milujem Niet meer actief

Amen... groot gelijk heb je!!!! Hopelijk is 2012 jullie jaar!!!!!!!

3. Jel

Jel Niet meer actief

Dankje! :)

4. Mariekevdb1984

5 aug 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons komen vrienden gourmetten en spelletjes spelen. Ze hebben een zoontje die ongeveer even oud is als onze kids. Gezellig!

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.249
    36.046
    113
    Wij doen dit jaar helemaal niets speciaals denk ik. Mijn man wil wel graag op stap, maar we hebben geen oppas, dus ik denk gewoon lekker thuis op de bank zitten. Weet nog niet of ik 0.00 uur ga halen. Maar moet ook zeggen dat ik oud&nieuw een overrated feest vind en dus is het voor mij eigenlijk gewoon een zaterdagavond.

6. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    eOp zich is visite ook wel gezellig. En ik vind mijn schoonouders ook erg aardig, maar om er nou een hele avond mee te zitten. Ze zijn soms nogal apart...

7. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Mijn zus en zwager komen langs, het word dus een heerlijke bankhang avond films eventueel spelletjes en natuurlijk lekker eten en vuurwerk .. We doen niets speciaals, mijn man moet 1 januari gewoon weer om 6 uur op zijn werk zijn

8. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Hele vriendengroep is hier en we vieren het ook buiten met de buurt
    Kleine meid gaat eerst slapen maar word wel uit bed gehaald voor het nieuwe jaar

Kerstboom aftuigen want die gaat het vuur op

9. linde90

linde90 Niet meer actief

hier ook alleen samen met mijn gezin, het liefst duik ik vroeg mijn bed in met een deken over mijn hoofd en hoop dat het snel 2 januari is.

10. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Wij gaan met een groep vrienden en alle kinderen bij elkaar zitten. Vorig jaar waren ze met zijn allen bij ons maar dit jaar zat een stel met hun hond (ivm mijn allergie kan die niet bij ons naar binnen) dus vieren we het dit jaar bij een ander stel. De oudste blijft op en de jongste doen we daar in een campingbedje en halen we er s'nachts weer uit als we naar huis gaan.

11. tulip

tulip Niet meer actief

wij gaan naar mn ouders, eten daar en om een uur of half 7 steken we vuurwerk met de kleine af (sterretjes) dan kan ze lekker naar bed. Om een uur of 9 komen nog vrienden van mn ouders en hun kinderen en dan een gezellige avond gewoon. Meisje zal wel doorslapen, is er nog nooit wakker van geworden, maar mocht ze wakker worden, mag ze even mee buiten kijken.
    We blijven daar ook slapen. Ben wel hondsmoe op het moment dus tussen de middag maar even slapen thuis, want anders red ik het niet eens tot 12 uur en niemand weet nog iets natuurlijk.

12. troeliewoelie85

troeliewoelie85 Niet meer actief

Wij vieren het dit jaar met onze vriendengroep. We zijn met 11 volwassenen en 4 kleine kinderen. Onze kleine gaat daar in een campingbedje en die nemen we s'nachts weer mee naar huis.

Ze wonen vlakbij ons dus we kunnen haar slapend mee naar huis dragen. Als dat tenminste lukt in die herrie hihi.

13. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Wij blijven thuis. Hapje, drankje, bubbels... stiekem hoop ik dat we niet de straat op hoeven voor nieuwjaarswensen bij de buren die we normaal ook amper zien.
    Hopelijk slaapt dochter door, dan kunnen we er zelf ook mooi op tijd in. Maken we zelf wel vuurwerk :D

Ik vind oud en nieuw de laatste jaren geen ruk meer aan. Het zal wel zo'n overgangsfase zijn, net als m'n verjaardag. Vroeger kon ik er dagen naar uit kijken en de dag zelf was groot feest. Vuurwerk, oliebollen, iedereen loopt in en uit, een en al gezelligheid. 's Avonds lekker aan de pimpel met hapjes, om 12 uur knallende kurken en daarna naar het cafe voor nog meer feest. Is jaren geleden...

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

O, als hier mensen langs zouden komen en dan perse iets willen kijken wat je zelf niet leuk vindt, zou ik echt zeggen: Had je ons maar bij jullie thuis uit moeten nodigen :D
    Ons huis, onze TV. Tuurlijk kun je overleggen over wat je graag wilt zien, maar ik ga toch echt niet iets zitten kijken waar ik een rothekel aan heb, als ik in m'n eigen huis ben!

15. Rono

Rono Niet meer actief

Ik moet werken, nachtdienst op t tankstation...

16. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    We zijn gewoon met zijn drietjes thuis, de allereerste keer in al die jaren..
    Maar vind het nu niet zo erg, na al die ellende die we de afgelopen week hebben meegemaakt.
    Hopelijk ben ik niet al te labiel en kan ik er wel gewoon van genieten. ;)

17. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Wij hebben een feestje thuis met vrienden. We zijn met 16 volwassenen en 2 kids. Zouden eerst 4 kids zijn, maar 1 stel heeft oppas kunnen regelen en onze jongste gaat naar oma en opa.
    Zelf moet ik eerst werken tot 23 uur, maar hopelijk kan ik om 22 al naar huis.

18. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Naar de Efteling! Die is voor het eerst 's nachts open. Je kon verschillende kaarten kopen.Wij hebber een arrangement met diner.
    Er is om 0.00 een vuurwerkshow,park zelf is open tot 01.00
    wij gaan na het vuurwerk weer naar huis want moet 1 januari 's ochtends werken

19. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    hier lekker saampjes kaasfondueen en misschien de kids nog wakker maken voor het vuurwerk, vinden ze vast wel mooi om te zien!

20. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Wij gaan naar onze buurtjes, een groot deel van onze vrienden komen ook. Onze meiden gaan daar naar bed, worden ze wakker prima en anders laten we ze liggen. 's Ochtends even de voordeuren open en dan wandelen ze weer naar binnen :D

Lekker borrelen, eten, muziek, gezelligheid en vuurwerk. Heb er zin in!

Deel Deze Pagina