Ik ga 's middags samen met mijn zoontje naar mijn ouders. Mijn vriend komt daar dan ook heen. Rond een uur of 8 is het vuurwerk (lees sterretjes) met champagne (lees jip en janneke bubbeltjessap) voor mijn zoontje en daarna gaat hij bij mijn ouders naar bed. Wij gaan zodra hij slaapt naar een feestje en komen dan ik weet nog niet hoe laat terug bij mijn ouders om te slapen. En de volgende dag lekker uitslapen want als oma er is ben ik echt niet goed genoeg 's morgens
wij houden het lekker rustig, tv kijken, borrel erbij, misschien dat een vriend nog komt, maar voorderest duer lekker op slot en rust (liefst ga ik om 10 uur al naar bed, maar malief vind dat ongezellig, dus om 1 uur is het tabee op naar bed hahaha)
wij twijfelen nog, zijn uitgenodigd bij vrienden , daar zijn dan 14 volwassenen en 12 kids. van 2 tot 12 jaar. maar weet nog steeds niet of het wat voor onze kids is. ze slapen namelijk zowiezo niet dus dat word opblijven ook voor de kleine man van 2. en daarbij hebben we nog 2 hondjes thuis die doodsbang zijn voor het geknal. moeten dan ook snachts na 12 weer naar huis in het donker door het dorp heen en dus ook geknal....... zooo lastig he. hihihih lijkt me zo gezellig.
ik zou even bellen, en zeggen dat je graag met zn 4tjes wilt zijn. Wij zijn ook lekker thuis, hapje drankje erbij, gezellig!
ik ben heerlijk met mijn meiden thuis...zorg voor lekkere hapjes...oudste blijft wakker (12) en jongste die word wel wakker als het losbarst...
wij gaan naar schoonmoeder toe. Daar is ook mn zwager+vriendin. We slapen daar ook dus lekker makkelijk. Dochter maken we wel wakker om 12 uur (ALS ze kan slapen,vorigjaar ging het niet zo super) We halen wel wat vuurwerk, en voor dochterlief een kinderpakketje ofzo.. even kijken morgen wat ze hebben.
Wij gaan vanmiddag al naar mn ouders. Eerst gaan de mannen carbit schieten, daarna oliebollen eten en vanavond komen er vrienden bij mn ouders. Wij slapen daar, en Finn gaat ook gewoon daar op bed. Als hij wakker wordt mag hij (net als vorig jaar) vuurwerk kijken en anders lekker doorslapen...
Ik ga met mijn dochtertje naar mijn ouders. Mijn broertje en gezin, nicht en gezin en oom en tante zijn daar ook. Heb er zin in!
Wij blijven thuis met de kids. Wij zijn niet zo dat we de kinderen ergens anders te slapen leggen. Dat zijn ze ook niet gewend dus gaat ook niet goed. We krijgen ook geen visite, lekker rustig.
Wij blijven dit jaar thuis en hebben geen visite. We wonen wel in een leuke straat (we hebben dit jaar een straatfeest georganiseerd en dat is echt goed voor de gezelligheid ) en veel buren zijn thuis dus dat is waarschijnlijk wel gezellig. Manlief heeft het onzalige idee opgevat om oliebollen te gaan bakken dus die zal hij ook wel uit gaan delen. Het klinkt heel leuk maar toch heb ik nooit zin in de jaarwisseling en ook niet in de tijd erna. Iedereen die me wil kussen, bleh.
Wij gaan naar de buren 2 huizen verderop. Zitten daar dan met 9 volwassenen en 5 kinderen. 2 Kinderen gaan er iig naar bed en worden wakker gemaakt voor het vuurwerk. Ik heb verder geen idee wat we gaan doen, lekker borrelen, tv kijken en spelletjes doen gok ik.
wij vieren oud en nieuw bij vrienden. Met zijn 7en zijn we. 3 stellen en het zusje van een van de stellen. En dan onze kids en 1 kindje van van hun. Wij blijven daar ook slapen met de kids.
niks bijzonders, allemaal lekekre hapjes met man op de bank gezellig ons leuke jaar afsluiten! Heerlijk, eindelijk komen nu de jaren dat ik niet helemaal party-end het nieuwe jaar in ga! Sowieso zi eik niks in mensne over de vloer met oud en nieuw...wij steken geen vuurwerk ofzo af...ik ben doodmoe om die tijd joh
OOOO herinderingen!! ikk kom oorspronkelijk uit drenthe.. verder gaan we hier gezellig naar de schoonouders, schoonzusje en viend komen ook. hou van holland kijken en spelletjes doen. Ts. zou het gewoon op zijn beloop laten, in jou thuis is de tv van jullie he, dus ook wat er op is en ook het recht om te zeggen we wensen jullie nu alvast gelukkig nieuwjaar want we gaan zo slapen. niet te moeilijk over denken..
Wij blijven lekker thuis . Ons vol eten aan de oliebollen en de cheesecake Samen gezellig tv kijken en misschien ff tutje doen hahaha. En dan om kwart voor 12 ons meisje aankleden
Wij blijven lekker met z'n drietjes thuis. Collin is nu al hyper en wil nog niet slapen Dat begint al goed! Straks als we hem nog in bed kunnen krijgen lekker samen op de bank zitten met toastjes en muziekje en het top 2000 bordspel!
Wij zitten nu the Wrestler te kijken samen op de bank. Hierna nog een film en dan rustig 00:00 afwachten . We genieten er maar extra van, we gaan uit elkaar dus dit is onze laatste oud en nieuw als een stelletje! Volgende keer hopelijk samen vieren als vrienden . Iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst in ieder geval! Geniet ervan, wat je ook aan het doen bent
Er komen zo vrienden en dan gaan we de nieuwe dvd van Hans teeuwen kijken en hopelijk een beetje op tijd naar bed
Wij zitten nu nog even op de hotelkamer in Brugge, maar we duiken straks de festiviteiten op 't Zand in om daar het nieuwe jaar op te wachten Daarna doen we nog ergens een lekkere Brugse Zot in de kroeg en gaan we terug naar het hotel. Morgen weer naar huis Vanavond heerlijk samen met z'n tweetjes, super!
Ik vier het thuis, alleen op de bank. Of in bed. Ik heb de oordoppen al klaarliggen Kijk nu gezellig naar het concert van Beyoncé. Mn vent is de hort op met vrienden. Ik hou daar helemaal niet van en dit jaar dan ook geweigerd eraan toe te geven en mee te gaan. Laat hem maar lekker, ik vermaak me wel haha Ik heb wel twee oliebollen voor mezelf gehaald en een klein flesje prosecco. Mocht ik de geest hebben, dan kan ik toch knallend het nieuwe jaar in