Mijn vriend en ik hebben toevallig afgelopen weekend bedacht wat we gaan doen. We gaan een heel groot feest geven voor onze vrienden. De laatste 2 maanden zijn ontzettend zwaar geweest met F, een sociaal leven hebben we op het moment niet. Met oud en nieuw willen we weer even Pepijn en vriend zijn ipv papa en mama. Dus slapen de kinderen bij opa en oma en nodigen wij al onze vrienden uit. De meesten zijn kinderloos, dus dat wordt een latertje. En ik kijk er nu al naar uit. Even geen babygehuil, maar gewoon leuk Pepijn zijn Dat heb ik even nodig.
Dit jaar wil ik lekker thuis blijven met ons vieren. Elk jaar werden we bij familie verwacht en dit jaar jaar heb ik hier totaal geen zin in!! Heerlijk op de bank, spelletjes spelen, hapjes en vuurwerk afsteken en kijken.
Met het gezin thuis. Kinderen willen opblijven tot 12 uur maar denk niet dat ze dit gaan reden ze zijn 7 en 8 jaar oud. Ik moet 1 januari werken om 7.30 uur. Gaan dan ook niet al te laat naar bed.
Ik wil graag ergens heen maar weet nog niet waarheen. Thuis wil ik het niet vieren, veel dronken mensen op straat, vechtpartijen ed niet het voorbeeld voor mijn kinderen.
Ik denk naar vrienden. Zij hebben net een nieuw huis en is toch wel zo'n beetje de planning om daar naartoe te gaan. Wel gezellig ieder geval.
Wij zijn uitgenodigd door vrienden om daar te eten met een hele ploeg, iedereen in het chique. Ben alleen naar van de zwangerschap dus twijfel nog een beetje. Is wel heel gezellig altijd. Kinderen gaan dan naar m'n ouders. Ik denk dat als we gaan, dat we dan voor 12 en terug naar m'n ouders gaan, daar vuurwerk kijken en dan naar huis.
Wij hebben het huis vol met vrienden en kinderen. Lekker eten, spelletjes spelen en vuurwerk afsteken.
Wij vieren het altijd met een groep vrienden. Elk jaar bij iemand anders. Gezien wij begin dit jaar verhuisd zijn is het dit jaar bij ons En nu ik zwanger ben vind ik dat helemaal niet erg, kan ik lekker naar bed als ik wil
Wij zijn op vakantie in de Eifel in Duitsland met mijn ouders, broer en schoonzus en de kinderen. Dat wordt vast erg gezellig.
Klinkt goed! Heel veel plezier! Wij blijven thuis, meestal komen er wel wat vrienden aanwaaien... Maar ik heb ook weinig met oud en nieuw en mijn man ook niet echt, dus als er helemaal niemand zou komen aanwaaien liggen we al om 22:00 op bed denk ik haha!