Iemand ervaring met de maillootjes van de hema? Vallen ze groot of klein en hoe blijven ze in de was?
Hier vallen ze goed. Vind wel dat ze snel onder de pluizen zitten. Maar vind ze verder super. Leuke prijs.
Zoals hierboven gezegd; de maat is goed. Maar ze pluizen als een gek. Dan kun je ze weggooien. Maar verder zijn ze goed.
vorig jaar vielen de meeste goed, bleven ook goed in de was. Dit jaar even afwachten aangezien ze geen luier meer heeft maar tis echt een wurm
Zitten hier altijd goed, pluizen heb ik nooit iets van gemerkt. Effen blijft hier wel langer mooi dan print, vooral bij de knietjes.
De pasvorm is prima, maar de mooiigheid is er gauw vanaf. Ook vind ik ze vrij dun. Maar goed ze zijn natuurlijk wel erg leuk.
Pluizen en mooiigheid er vanaf?? Mij meiden dragen vrijwel uitsluitend Hema, de kleintjes had ik bewaard en na drie jaar weer uit de kast gehaald, daar konden ze niet goed tegen, rek ging er uit. Maar verder prima! Nee dan die van de Zeeman, vreselijk!
Ik heb tot nu toe alleen die 2 voor 6euro gebruikt, roze/wit rn blauw/ grijs, maar ik ben niet echt heel erg tevreden. Ze pluizen(pillen) snel en de voetjes zijn vaak erg scheef...ik doe nog 1 poging a.s winter en dan ben ik er klaar mee!
Vind ze erg dun, terwijl je juist in de winter lekkere warme maillots wil. Verder vooral de prints snel pluizig, (maar daar hebben die van prenatal ook erg veel last van). Ik ben meer fan van de H&M wat maillots betreft: dikker en blijven langer mooi.
Wat grappig dat de ervaringen zo verschillen Ik heb ook maillots van H&M gehad en die gingen snel kapot hier. Ik koop van de Hema vaak wel een maatje te groot, dit ivm wasbare luiers die wat dikker zijn dat wegwerp, maar daardoor is de stof op de beentjes wat dikker dan als het exact op maat zou zijn.
Ik vind maillots echt ondingen! Ik heb er 2 (Hema) om onder haar broek aan te kunnen trekken als het echt koud is, maar daar blijft het ook bij. Ik vind ze idd ook erg dun.
Hier ook last van snel pluizen zo zonde.. die van de h&m gingen bij mij ook snel pluizen helaas.. ga het deze winter toch nog eens proberen met die van de hema want ze vallen wel goed!