Wat doen jullie overdag voor jezelf?

Discussie in 'De lounge' gestart door prinses, 21 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    beetje handwerken ( breien, haken )

Maar vooral eigenlijk veel internet. Hier op zwangerschapspagina
    En daarnaast ben ik druk bezig met het boerenbestaan op internet :D ( Farmerama | Voor fans van onlinegames en liefhebbers van het boerenleven )
    Dus tussen het huishouden en het spelen en verzorgen van de kindjes ben ik druk bezig met planten en oogsten en de dieren eten en drinken geven en fruit plukken :)

2. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ik weet wel n leuke hobby.
    Taarten maken van maresepein.
    En daar gaat ook aardig wat tijd in zitten dus je komt je dag makkelijk door zo. En je krijgt hele leuke reacties.
    Kheb gisteren een boobie taart gemaakt (weet niet of ik dat mag plaatsten hier??)
    18+ taarten | MijnAlbum - Fotoalbum Gratis Online!
    Gisteren aan de jarige gegeven (geef meestal n taartje als kado, hoef ik t niet allemaal zelf op te eten wat ik maak) en de reacties waren weer erg leuk.

3. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    de ene keer erg weinig en de andere keer heb ik meer tijd omdat ze zich dan lekker vermaken met kleuren, verven of samen wat doen... dan ga ik een spelletje doen (de sims3) of even internetten, een tijdschrift lezen of als er toevallig wat op tv is dat even kijken... maar meestal zijn we lekker eropuit met zn drietjes naar buiten... en als ze in bed liggen savonds is het mijn tijd :p

4. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Gaaf die taart.

Ik kijk meestal even op de computer, lees een boek, opruimen of lekker wandleen met de kleine.

5. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Owja:$ Heb ik weer eens niet goed gelezen.
    Het moest iets zijn wat je met de kinderen om je heen kon doen. Er zijn er die taarten maken met de kids in de buurt, ik (nog) niet, zijn nog te klein en willen dan "helpen"

Wat ik doe als de kids om mij heen zijn;
    Surfen op internet, tijdschrift lezen, huis opruimen, strijken enzo. Echt poetsen gaat niet met hun vind ik.
    Met de kids iets doen.
    Iets voor mijzelf is moeilijk als ze er zijn, maarja, ze zijn nog maar 1,5 en 3.

Dank je Djamila.

6. Chai

Chai Niet meer actief

Altijd wat anders eigenlijk. Internetten, mailen, tv, chatten, gamen, bad nemen, winkelen, wandelingetje maken... etc.

7. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Computeren, lezen en ik neem mijn zoontje mee als ik ga sporten. Maar dan ligt hij meestal te slapen:D

Deel Deze Pagina