Wat doen jullie overdag?

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door MissT, 14 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissT

MissT Niet meer actief

Hey meiden,

Mijn kleintje is nu 2 weekjes. Ze slaapt en eet goed!
    Maaaar, wat doen jullie als je kleintje slaapt?
    Ik verveel me zo als ze slaapt...
    Kan nog niet veel doen in het huishouden ivm keizersnede...
    De dag gaat zo langzaam voorbij.. :(

2. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Heb je een laptop en draadloos internet? Dan zou je die in bed kunnen nemen, en een beetje kunnen internetten, series of films kijken, of op uitzendinggemist.nl kijken bijvoorbeeld :)

Ik vond dat heerlijk, en keek regelmatig op Watch tv series online for free, full episodes - Watch Series.com naar streaming afleveringen van series die in NL nog niet eens op tv waren. Volkomen legaal trouwens, dan hoef je niet te downloaden.

3. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    - Bellen/mailen met vriendinnen
    - Baby's website bijwerken
    - Leuke babydingen shoppen op internet
    - Kolven voor de voorraad
    - er van genieten dat ze zoveel slaapt, kan over een paar weken zomaar anders zijn :)

4. Mama Loes

Mama Loes Lid

5 aug 2010
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    mag ik vragen hoe dat werkt, die site voor series kijken? Ik heb nu die link in je bericht aangeklikt en wil nu een aflevering bekijken... moet ik eerst iets downloaden?

5. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Nee, als je een op een aflevering klikt, krijg je een grote lijst te zien met alle links naar video websites waar die aflevering op staat. Je klikt op een link waar 5 sterren voor staan, die zijn van de beste kwaliteit. In het volgende scherm klik je op de button "Click here to play", en dan wijst het zich vanzelf :)

Het is net een soort youtube met streaming filmpjes. Sommige video websites gebruiken DivX techniek, waarvoor je wel een web player moet downloaden, maar hiervan krijg je een popup schermpje als je die player nog niet hebt. Die web player kan je hier downloaden: DivX Plus Web Player

Succes :)

6. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Hey MissT
    (even offtopic hoor :D)
    Gefeliciteerd met jullie dochtertje! Is ze uiteindelijk nog een beetje op tijd gekomen? Heeft het ananas eten geholpen? :D En een keizersnede uiteindelijk, how come?
    Ik ben op 23 november bevallen van onze dochter, 6 dagen na de uitgerekende datum. Ook uiteindelijk een keizersnede, ze was een sterrenkijkertje.
    Ik heb dus eerst 3 dagen in het ziekenhuis gelegen en toen ik thuis kwam kon ik ook nog niet veel. Maar bij mij vlógen de dagen voorbij, met een beetje tv kijken, internetten met de laptop, proberen ons kindje te verzorgen, boekjes lezen, kraamvisite....
    Succes meid! En geniet van je meisje!

7. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hee MissT, zijn we nou op dezelfde dag bevallen? Ik ben 30/11 ook dmv een spoedkeizersnee bevallen van een dochtertje!

Ik heb overdag echt mn rust nog nodig, dus pak 's ochtends en 's midags vaak een dutje mee met mn dochtertje. 's Ochtends doe ik haar vaak in de draagdoek en doe een klein beetje de afwas of een wasje opvouwen. Ik mag vanwege de keizersnee ook niet veel doen in het huishouden. 's Middags slaap ik ook een uurtje of 2 met haar mee, en anders ga ik alvast koken. Ik kan ook heerlijk even een klein stukje lezen op de bank, bellen met mn moeder of laptoppen. En ik zit ook vaak met mn slapende meisje in mn armen op de bank, omdat ze zo lief ligt en ik haar niet weg wil leggen...

Maargoed, ik ben zelf nog erg moe en heb overdag ook echt mn rust nog nodig. Heb totaal geen behoefte aan radio/tv/bewegend beeld.

8. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Ik heb ook een keizersnee achter de rug en de luxe dat mijn vriend vanaf de geboorte tot het nieuwe jaar niet hoeft te werken. Maar de dagen vliegen voorbij. Ik dut wat, en we verzorgen ons kleintje en ik voed hem en we kijken wat tv en zo vliegt de tijd voorbij. Ik maak me eerder zorgen om straks als ik weer moet gaan werken. Hoe moet ik dat nu in vredes naam voor elkaar krijgen????

Deel Deze Pagina