haha echhh nie. Ik ben 9 van de 10 x stuk, heb veel huishoudelijke hulp van mijn man nodig en kan geen zware dingen, s avonds moet manlief vaak de kids naar bed doen omdat ik het echt niet meer kan. s nachts manlief altijd de fles geven omdat ik niet lang in zelfde houding kan zitten haha. Dus laat hem daar nog maar eens over nadenken
poppedopje: nee ben er absoluut het type voor, heeeel af en toe laat ik mezelf verwennen bij een sauna (arrangement bijv.) en vind het zoooo lekker. maar dat geld he,, dat zit me dwars, daar kan ik ook boodschappen van kopen. .. Geen wijkhuis hier helaas, bingo vind ik erg leuk. doe wel zo veel mogenlijk mee met de dingen van de dorpsvereniging hier. ben al aan het zoeken wat voor cursussen hier gegeven worden, maa jahoor we wonen natuurlijk weer in een uithoek en er is bijna niets gegeven. (kop van noordholland) iemand anders een idee qua vrijwilligerswerk s avonds?? In de kop van noord holland??
ik ben van plan om te gaan skeeleren, mp3tje zachtjes erbij op en gaan. juist omdat ik het schaatsen zo leuk vond. nu is dat voor jou momenteel nog geen optie maar misschien later wel. ik loop tegen hetzelfde "probleem" aan als jij hoor. wil eigenlijk niet te veel geld uitgeven. besteed ik liever aan de kids of gezinsuitje ofzo. maar ik heb soms echt wel een momentje voor mezelf nodig want dan word ik bijna gillend gek. maar zoals zo vaak... ik neem het me voor om iets te gaan doen. maar als het moment daar is dan komt er niets van omdat ik niet weet wat. dus ik lees lekker even mee.
Keuzes hè Wij hebben dus ook echt een budget voor boodschappen en verder alle vaste lasten. En dan allebei nog een eigen budget voor leuke dingen. M'n man koopt daar Xbox-spellen van, gaat de kroeg in of wat dan ook. En ik doe er dus m'n eigen dingen van....
Misschien een leesclub? Waarbij je met een groep in een aantal weken hetzelfde boek leest en dit dan daarna met elkaar gaat bespreken.
misschien inderdaad toch eens kijken of ik dat in kan passen.. thanx poppedopje.. ja dat lijkt me ook leuk ga kijken of er zo"n clubje in de buurt is..