Ik moet van mezelf gewoon bruin brood eten. Maar ik hou zoooo van witttt brooddd Vandaag vezelwit gehaald, smaakt hetzelfde als witbrood hmm heerlijk..... maar toch zit er nog in mn hoofd: nee dit is geen goed brood je moet gewoon maar weer bruin brood eten Wat voor brood eten jullie????
Ik eet zonnevolkoren, met héél veel pitjes enzo. Ik vind dat zoooo lekker En het is super gezond. Lekker met wat boter en plakjes kaas... hmmm. * Gaat een broodje smeren *
Hier altijd verschillend, vind het lekker om wat af te wisselen. Maar ik eet echt nooit witbrood, dat vind ik juist niet zo lekker. Ik ben meer van heel donker met veel pitjes en dergelijke. Witbrood hooguit voor een tosti of een wentelteefje.
Ik eet bruin met zonnebloem pitjes op, erg lekker mijn vriend houd niet van pitjes, dus die heeft een ander soort bruin brood =3 daarbij vind ik wit brood ook erg lekker, maar eet liever bruin ^^
ik eet niet graag brood. ik eet ook vaak witbrood of een wit bolletje. in dit geval beter als geen brood haha! Mijn man eet wel gewoon bruin (verschillende soorten) en mijn dochter ook
Altijd gewoon volkoren en soms maisvolkoren oid. Vind wit-brood een beetje te klef. Het klopt wel dat vezelwit minder goed is dan bruinbrood of volkoren. Ze hebben daar oplosbare vezels aan toegevoegd en uit bruin brood krijg je juist onoplosbare vezels...
In elk geval volkoren brood met en zonder zaadjes/pitjes Moet wel echt lekker brood zijn dus het duurdere van de supermarkt of van de bakker. Mijn man heeft echt een trauma van goedkoop brood (aten hun thuis altijd) en vindt hij echt niet te eten. Ik had een poosje het volkoren brood van de appie 3 voor 2 euro ging goed maar na een aantal maanden was het van veel mindere kwaliteit dus zijn we daar mee gestopt. Wit brood komt er hier niet in past niet in mijn dieet En je kunt er van blijven eten vult voor geen meter.
Vroeger aten wij thuis alleen maar wit brood, omdat mijn vader geen bruin lust. Mijn vriendinnetjes aten dus graag bij mij thuis tussen de middag.. Nu eet ik het liefst donker volkoren of van die donkere bollen net pompoenpitten ect. van de bakker.. Maar ook tijger wit vind ik heerlijk. Ik kan de hele dag wel brood eten.
hmm net 4 sneetjes op en heb nog steeds honger... Hoeveel vezels zitten in vezelwit :s Maare was wel lekker ghehehhee
Wij wisselen het af, anders raak ik het tegen gegeten Meestal boerentarwe, waldkorn, volkoren of brood met veel pitjes enzo. Heerlijk! Ohja en verse witte broodjes van de bakker
Ik vind witbrood ook lekker maar eigenlijk hebben we het nooit, omdat het eigenlijk helemaal niet voed. We hebben vaak het brood van de Aldi: de Batavenbrood. Die is echt heerlijk... Laatst waren mijn ouders bij ons een broodje aan het mee-eten en vonden dat we zulk lekker brood hebben. "Ja, van de Aldi" zei ik. Aldi heeft echt goed spul...