Dochterlief gaat rond 20.00u/20.30u naar bed, daarna snel opruimen en wat schoonmaken en dan plof ik ook lekker met de laptop op de bank . Ohja voordat ik naar bed ga smeer ik nog brood voor manlief.
nee. ik ga in 1x door. Ik sta om 05;00 uur op, 06;45 van huis, 07;45 werken, 17;30 klaar en Luc halen, 18;15 thuis en ga ik gelijk sporten, en om 19;45 ben ik weer thuis,douchen en chillen.
HAHAHAHAHA, ik lees hier dit topic en ALLE reacties voor aan mijn man en hij moet er ook hard om lachen, omdat IEDEREEN zegt: Laptop op schoot voor de tv Precies als hier dus Nou ja, iedereen die NU online is en in dit topic reageert, zit waarschijnlijk op de bank met laptop op schoot en met de tv aan. Ik ben benieuwd wat voor antwoorden hier morgenmiddag komen te staan Want sja, alle dames die NIET 's avonds met de laptop op schoot zitten, die reageren nu niet Leuk topic.
Echt wel! Als ik dan mn benen op de bank leg, gaat er echt zon heerlijk rust gevoel door me heen.. Heerlijk!
Ik werk meestal 2x per week in de avond maar anders zoontje gaat om 18.30 naar bed ff huis aan kant en dan op de bank met laptop en of internet of op bed met laptop manlief gamed dan en vind ik niks aan
ja hoor, werk maar 3 dagen per week maar als ik eerst ga zitten kom ik niet meer vd bank af, en das niej de b'doeling heeee.
om half 8 gaat moppie naar bed en dan ga ik met de laptop op schoot bij de t.v. Op dinsdagavond zwem ik eerst tot half 9.
om 17 uur eten, man uitzwaaien (ook altijd avond/nachtdienst)om 18 uur met kleine onder de douche/in bad 19 uur kleine op bed dan stofzuigen dweilen en evt stoffen/toilet enz, dan rond 20 uur koffie achter de naaimachine of voor de buis met een haak/borduur/brei-werk of ik teken een patroon over en knip deze alvast zodat ik de dag erna achter de naaimachine kan. En tussendoor zit ik aan de achtertafel achter de laptop oa op ZP. uur of 22 ga ik meestal naar bed (ja ik weet hoe laat het nu is gaaaaaaaaaaaaaaap)
Zoveel eigenlijk, naar vrienden toe, lekker voor de buis of laptop hangen, samen iets leuks doen, een eind met de hond lopen.. We vervelen ons in iedergeval bijna nooit..
dat heb ik ook hoor, ik moet eerst alles gedaan hebben,anders ben ik niet meer vooruit te branden, dus als de kids op bed liggen ga ik nog even ruimen, was opvouwen,koffie enz klaarzetten,brood maken,tassen inpakken voor kids enz. als dat klaar is gaan we zitten. koffie derbij laptop manlief kijkt tv , of we doen eens een spelletje,( voordat jullie rare dingen bedenken, rumicub of kaarten ofzo) en ik heb ook nog zo'n manlief wie graag wilt dat ze teennagels of vingernagels gedaan worden,dus dat doe ik dan ook weleens..
ohja, en dan voordat we naar bed gaan,gaat man met de hond lopen en ik maak eten voor de hond. ohjah en tussendoor moeten we ook nog onze baardjes eten geven..
Als Levi op bed ligt ploffen we samen op de bank neer met een laptop/serie/boekje. Soms vouwen we de was nog even samen op voor we naar beneden gaan en voor we naar bed gaan ruimen we de huiskamer op maar meer ook niet.
Eerst alles aan kant. Nu zit ik in de ziektewet ,dus doe overdag natuurlijk al dingen, maar normaal na mijn werk ( 3 dgn per week) strijk ik 's avonds, en doe huishoudelijke klusjes. Op vrije dgn 's avonds, zit ik of achter de laptop of kijken manlief en ik een filmpje.
Milan gaat om half 8 naar bed, rond 8 uur slaapt 'ie dan. Dan ga ik even een half uurtje strijken (vriendlief ruimt ondertussen de woonkamer op en haalt de vaatwasser leeg). Daarna pakken we wat te drinken met wat lekkers erbij. En dan rond 9 uur varieert 't: - tv kijken - internetten - spelletjes - naaien/haken - in 't weekend komt er meestal visite