Ik zag het topic, wat vindt je een nadeel aan kinderen. toen dacht ik wat vind je een voordeel aan kinderen!! Laat ik beginnen met mijn voordelen - iedere dag lekker vroeg er uit - elke dag nieuwe dingen zien van je kleintje - heb nog nooit iedere dag zoveel gelachen!! Nou dit zijn er een paar nu jullie
Ik heb veel meer een doel in mn leven sinds ik mijn dochter heb, daarvoor dwarrelde ik maar een beetje rond. Ik voel me nu veel stabieler zeg maar
Vind ik net zo'n gekke vraag als de vraag of er nadelen aan zitten. Dit suggereert namelijk dat er nadelen zijn Elmo *grote knipoog!*
Heb een heel heftig en vooral naar leventje achter de rug en voor ik zwanger raakte van die kleine ging het slecht met me. Doordat ik die kleine kreeg MOEST ik wel knokken. ik had een verantwoordelijkheid te dragen die veel verder ging dan mijzelf.
haha mijn voordeel is , dat ik niet mee hoef met die stomme schoolkamp van 2/3 dagen !! hahaha Dat hate ik altijd, en nu ik weer ga beginnen met studeren vertelden ze dat ze op kamp gingen en dat zijn verplichte uren, omdat ik kinderen heb en dus niet mee kan, moet ik op school blijven hahaha ik ben daar heel blij om!!
Dat je soms zo'n enorme vrouwen-zeikdag hebt en het liefste huilend uit zelfmedelijde in je bedje wil gaan liggen maar dat dit niet kan ivm de kids en daarom een stuk minder 'ow-wat-ben-ik-zielig'-uurtjes.
ik vind er geen nadelen aan. Wel was het zo vootdat de kleine er was dat ik gerust tot 12 uur op bed lag. En dus de dag al voorbij was. nu ben ik er om half 7 uit heerlijk je hebt nog een hele voor je
Ik ben tegenwoordig politieagent zonder ervoor geleerd te hoeven hebben!!! En meteen ook in de allerhoogste functie Ook ben ik de beste dokter van de heeeeeeeeeeeele wereld, want alléén ik kan een auw-buik weghalen. Daabrij heb ik echt een topsalaris, ik krijg toch zo'n hoop liefde als de auw-buik weg is daar kan geen geld tegenop!!!!!!!!
Ik heb wel eens liefde gevoeld. Maar nog nooit zoveel als voor mijn kinderen. En dat vind ik eigenlijk best wel een wonder. Ik praat niet in mezelf, ik praat toch tegen de kids????
Er is niemand die zonder woorden te gebruiken zoveel dankbaarheid kan tonen als je eigen kleintje!!!!
een knuffel of een lach als je je kl*te voelt van zo'n kleintje is toch veel beter dan een bak ben en jerry's het trotse gevoel als ze weer iets hebben geleerd (al is het maar zoiets simpels als ontdekken dat ze voetjes hebben ofzo..) het gevoel dat je ze helemaal zelf "gemaakt" hebt
het grootste voordeel is dat ik nu geniet van elke dag. we staan vroeg op en doen dingen die ik vooraf nooit deed zoals kinderboederij, 8 uur al wandelen etc. zien hoe een kindje zich ontwikkelend van hulpeloze baby tot een zelfstandig wezentje. als mama zich even niet lekker voelt dat mijn dochter me dan lekker komt knuffelen en kussen zonder ik er om gevraagt heb. blijkbaar ziet ze dat mama het soms even nodig heeft het altijd vroeg opstaan waardoor je lekker veel kunt genieten van de dagen samen met de kids elke dag wel een keer lachen om de grappige en onverwachte dingen van de kids. eigenwijze reacties en leuke acties. echt soms lachwekkend en verassend
in stressvolle tijden, geeft onze dochter me rust. Gewoon door er te zijn. Waarschijnlijk ook of gewoon omdat ze me afleidt.