Wat doen jullie samen (met je partner)?

Discussie in 'De lounge' gestart door Beep, 11 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Wij hebben ook wel van die periodes dat we het gevoel hebben een beetje langs elkaar heen te leven en dan vinden we het heerlijk om op zondag naar het strand te gaan en lekker hand in hand te wandelen. Bij gebrek aan strand kan dit uiteraard ook gewoon in dorp/stad of het bos.

Verder winkelen we graag samen en doen we altijd de boodschappen samen. Het is zelfs zo erg dat als ik alleen moet, ik de helft vergeet...

Ook koken we regelmatig samen (als hij gaat koken volg ik meestal de keuken in) en dan eten we lekker tegenover elkaar aan de eettafel en kletsen we over van alles en nog wat.

Nu ik erover nadenk, is het voor mij persoonlijk wel belangrijk iig het huis uit te gaan, omdat we anders toch gauw voor de tv of achter de laptop verdwijnen.

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Wat hier trouwens absoluut een must is is eten aan de eettafel! Dat doen we iedere dag en dan klets je ook gezellig met elkaar

3. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ik en mijn man doen bijna alles samen eigenlijk. Een heel enkele keer hebben we een afspraak met een vriend/vriendin zonder de ander erbij, maar that's it. We vertellen elkaar alles en willen gewoon het liefste bij elkaar zijn. Anderhalf jaar getrouwd en nog even verliefd :)
    Wat we veel doen is samen gamen (World of Warcraft) en naar de bios gaan en veel lachen en gek doen met elkaar. :)

4. susy26

susy26 Niet meer actief

We doen samen best veel, als het wat beter wer is ,lekker naar t strand,heel de dag,s'avonds lekker ergens wat eten, naar t bos...samen shoppen, en soms samen een goeie film kijken. ..me vriend houd niet zo vande films waar ik van hou..ik hou van romatische,drama,actie,humor,nee vin die niks. haha...

lekker samen uiteten...en samen afwassen hihi... ;)

als het lekker weer is,gaan we meestal in het weekend wel lekker weg. maar nu is t niet zo lekker. Maar vermaken doen we samen altijd wel:p

5. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Wij doen samen:

- gtst kijken
    - badderen ;)
    - wandelen met Juliën en de honden
    - dagjes winkelen en bios pakken en later samen eten
    - af en toe samen een "leuke" film kijken. ;)
    - praten!!!!!
    - we kunnen erg met elkaar lachen
    - seksen op plaatsen waar we eerst niet kwamen maar omdat we Julien nu niet wakker willen maken zijn vaak de bank, de tafel en de keuken de "lul".

Meid, even alle gekheid op een stokje. Veel succes met het redden van jullie relatie.

Veel liefs Luna

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Vanalles! En verschilt ook echt heel erg per week/maand/jaar. Maar net waar we zin in hebben eigenlijk. Bijv.
    - fietsen/wandelen etc.
    - naar 't bos, met Milan en daarna naar 't pannenkoekenhuisje
    - uit eten
    - naar zee / strand
    - andere leuke uitstapjes, wel altijd met Milan (bijv. zwembad, winterefteling, etc.)
    - 's avonds lekker op de bank hangen, filmpje kijken
    - spelletjes doen 's avonds
    - lekker naar de kroeg of terrasje pakken
    - af en toe samen lunchen op een dag dat we allebei werken en Milan dus op 't kdv is.
    - visites/verjaardagen

Hmm, weet nu verder even niks meer, maar wel veel dus eigenlijk. Alleen winkelen wil meneer echt niet. Hij vraagt dan wel eens: vind je 't leuk om van de 't weekend naar (bijv.) Den Bosch te gaan, lekker winkelen? En als ik dan ja zeg, zegt 'ie dat ik m'n zusje maar even moet vragen, haha.

7. Esin

Esin Niet meer actief

Eigenlijk heel weinig...

We zeggen steeds dat we tijd moeten maken voor elkaar, maar we doen het eigenlijk nooit...

We hebben ook geen oppas voor de kids...
    Alleen mijn moeder, maar die woont anderhalfuur bij ons vandaan.

Het enige wat we eigenlijk doen is soms een filmpje thuis opzetten... haha

Deel Deze Pagina