Wat doen jullie s'avonds samen?

Discussie in 'De lounge' gestart door elsie22, 24 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2jees

2jees Niet meer actief

Wij sporten ook niet hoor, het is geen verplichting! (Al lijkt dat tegenwoordig wel zo ;))

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh ja, sporten doen wij ook nog regelmatig samen haha.

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    uhh tv kijken en laptop op schoot en zo zitten we naast elkaar op de bank :p
    soms lees ik een boek , en man gaat 2x per week in de avond hardlopen maar zodra hij thuis is ook weer op de bank.
    eigenlijk behoorlijk saai maar ik zou niet anders willen:D

4. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Altijd eerst samen wat drinken en bijpraten. Soms doen we een gezelschapsspelletje. Er zijn dagen dat we uren kletsen, op andere dagen gaan we ons gangetje (studeren, tvkijken, in huis rommelen)

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Op zondag is het "wij " tijd en dan eten we samen als de kids in bed liggen. Daarna kijken we vaak nog een filmpje ofzo.
    De rest vd week is het vnml ieder zijn ding. Tv kijken, sporten, gamen etc

6. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Sporten? .. kan je dat eten? :D

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Tv kijken, slapen sinds baby niet meer haha hij ligt op zolder..

8. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Hier zetten We meestal de tv aan met een leuke serie en dan lekker tegen elkaar aan op de bank

9. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik ga s'avonds werken en mijn vriend is dan thuis. Als ik rond half 11 thuis kom praten we wat, kijken we soms nog een serie of britains got talent of ga ik utopia kijken en wat op zp zitten.
    De andere 3 avonden ook series kijken ofzo

Sporten doe ik niet, moet al 60 trappen omhoog op mijn werk, 2 keer pffffff
    Ooit zou ik wel weer eens willen beginnen met badminton, was ik vroeger heel goed in. Competitie, tornooien. Soms 5 keer in de week

10. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0

Ja daarom zette ik het er al bij:p

Op zich vind ik het ook wel belangrijk hoor, het is nou eenmaal gezond... Maar om je er toe te zetten....:$ blijft lastig...
    Zit een beetje in de bekende cirkel. Ben te moe om te sporten maar sporten maakt je fitter etc etc

11. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

hahaha, precies hier ook! Ik wil een betere conditie, maar het idee van sporten maakt me al moe :p

12. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    Wij kijken altijd series of een film samen
    1 x in de week gaat hij naar voetbal
    Dan ga ik mijn vrouwen series kijken haha
    Nu is me man druk in de tuin dus zat tijd nu voor mijn series hihi
    Wel werk ik ook 3 x in de week savonds maar dan ben ik sowieso om 9uur weer thuis.

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Niks...hij is er niet (ma-vrij in hotels ivm werk)

14. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    wat wij doen is meestal zodra de kinderen op bed liggen, samen lekker een bakkie koffie drinken daarna even een uurtje voor ons zelf ik achter de pc hij gamen en daarna gezellig serie kijken.

of we gaan samen gamen.. of lekker de avond voor ons zelf.. wij vermaken ons wel.. maar sowieso 1 avond in de week is tijd voor 2 en dan is het of lekker serie kijken of lekker kletsen en een spelletje doen..

15. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Samen lekker op de bank hangen, tv kijken, samen douche of in bad.
    Gaan ook geregeld lekker op tijd naar bed, boven tv kijken.

Met mooi weer lekker in de tuin zitten, winkelen op koopavonden of terrasje pakken

16. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Afwassen! Heullll gezellig.. Dat doen we altijd samen! Daarna doen we elk ons eigen dingetje, hij vaak wat hobbyen in de garage en ik struin wat door huis.. Daarna zitten we gezellig samen, even wat drinken/kletsen/tv kijken of lekker buiten zitten.. Of we gaan nog een flink stuk lopen samen met de hond!

17. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik ben 2 avonden in de week weg, manlief is 1 avond in de week weg.

Overige avonden hebben we óf visite, of man zit boven achter de pc en ik beneden te haken of tv te kijken.
    Eigenlijk zijn we weinig samen haha, zo kun je ook geen ruzie krijgen (geintje hoor, we zijn ongeveer tot 20u samen beneden, dan ff uurtje/2 uurtjes voor onszelf en dan lekker naar bed. Soms samen friends kijken en anders flikflooien :p)

18. Khaleesi

Khaleesi Niet meer actief

Ieder zijn eigen ding. Ik werk savonds in de schoonmaak en hij is thuis bij de kinderen. Als die slapen kijkt hij tv of speelt op de playstation

19. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Ligt er aan.. De ene week slapen we alleen samen xD de andere week, hebben we elke avond samen, zoals samen rustig eten, dvdtje kijken en knuffelend op de bank..

Nu kijken we elke voetbalwedstrijd samen :p

Verder doen we ook nog lekker ons eigen ding.. Ik heb geen behoefte aan 'verplicht' een dag samen door te brengen. Wij doen het wanneer wij het willen. (Geen aanval op gezinnen die het wel doen hoor, neem aan dat hun dat juist wel leuk vinden)

20. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    nu is het meestal samen voetbal kijken
    meestal tv aan en met tel of tab
    samen spelletje spelen op dit moment is scrabble favoriet :)

Deel Deze Pagina