uhh tv kijken en laptop op schoot en zo zitten we naast elkaar op de bank soms lees ik een boek , en man gaat 2x per week in de avond hardlopen maar zodra hij thuis is ook weer op de bank. eigenlijk behoorlijk saai maar ik zou niet anders willen
Altijd eerst samen wat drinken en bijpraten. Soms doen we een gezelschapsspelletje. Er zijn dagen dat we uren kletsen, op andere dagen gaan we ons gangetje (studeren, tvkijken, in huis rommelen)
Op zondag is het "wij " tijd en dan eten we samen als de kids in bed liggen. Daarna kijken we vaak nog een filmpje ofzo. De rest vd week is het vnml ieder zijn ding. Tv kijken, sporten, gamen etc
Ik ga s'avonds werken en mijn vriend is dan thuis. Als ik rond half 11 thuis kom praten we wat, kijken we soms nog een serie of britains got talent of ga ik utopia kijken en wat op zp zitten. De andere 3 avonden ook series kijken ofzo Sporten doe ik niet, moet al 60 trappen omhoog op mijn werk, 2 keer pffffff Ooit zou ik wel weer eens willen beginnen met badminton, was ik vroeger heel goed in. Competitie, tornooien. Soms 5 keer in de week
Ja daarom zette ik het er al bij Op zich vind ik het ook wel belangrijk hoor, het is nou eenmaal gezond... Maar om je er toe te zetten.... blijft lastig... Zit een beetje in de bekende cirkel. Ben te moe om te sporten maar sporten maakt je fitter etc etc
Wij kijken altijd series of een film samen 1 x in de week gaat hij naar voetbal Dan ga ik mijn vrouwen series kijken haha Nu is me man druk in de tuin dus zat tijd nu voor mijn series hihi Wel werk ik ook 3 x in de week savonds maar dan ben ik sowieso om 9uur weer thuis.
wat wij doen is meestal zodra de kinderen op bed liggen, samen lekker een bakkie koffie drinken daarna even een uurtje voor ons zelf ik achter de pc hij gamen en daarna gezellig serie kijken. of we gaan samen gamen.. of lekker de avond voor ons zelf.. wij vermaken ons wel.. maar sowieso 1 avond in de week is tijd voor 2 en dan is het of lekker serie kijken of lekker kletsen en een spelletje doen..
Samen lekker op de bank hangen, tv kijken, samen douche of in bad. Gaan ook geregeld lekker op tijd naar bed, boven tv kijken. Met mooi weer lekker in de tuin zitten, winkelen op koopavonden of terrasje pakken
Afwassen! Heullll gezellig.. Dat doen we altijd samen! Daarna doen we elk ons eigen dingetje, hij vaak wat hobbyen in de garage en ik struin wat door huis.. Daarna zitten we gezellig samen, even wat drinken/kletsen/tv kijken of lekker buiten zitten.. Of we gaan nog een flink stuk lopen samen met de hond!
Ik ben 2 avonden in de week weg, manlief is 1 avond in de week weg. Overige avonden hebben we óf visite, of man zit boven achter de pc en ik beneden te haken of tv te kijken. Eigenlijk zijn we weinig samen haha, zo kun je ook geen ruzie krijgen (geintje hoor, we zijn ongeveer tot 20u samen beneden, dan ff uurtje/2 uurtjes voor onszelf en dan lekker naar bed. Soms samen friends kijken en anders flikflooien )
Ieder zijn eigen ding. Ik werk savonds in de schoonmaak en hij is thuis bij de kinderen. Als die slapen kijkt hij tv of speelt op de playstation
Ligt er aan.. De ene week slapen we alleen samen xD de andere week, hebben we elke avond samen, zoals samen rustig eten, dvdtje kijken en knuffelend op de bank.. Nu kijken we elke voetbalwedstrijd samen Verder doen we ook nog lekker ons eigen ding.. Ik heb geen behoefte aan 'verplicht' een dag samen door te brengen. Wij doen het wanneer wij het willen. (Geen aanval op gezinnen die het wel doen hoor, neem aan dat hun dat juist wel leuk vinden)
nu is het meestal samen voetbal kijken meestal tv aan en met tel of tab samen spelletje spelen op dit moment is scrabble favoriet